Kampania ultrabooków Della w aplikacjach mobilnych

Łukasz Kłosowski

13-04-2012
Kampania ultrabooków Della w aplikacjach mobilnych

Agencja marketingu mobilnego Mobiem na zlecenie domu mediowego MediaCom przygotowała dla firmy Dell kampanię rich media, promującą nowy produkt firmy ultrabook Dell XPS 13.

Kampania, prowadzona w aplikacjach mobilnych z kategorii lifestyle, komunikacja, wiadomości i gospodarka, potrwa do końca kwietnia 2012 r.

W ramach kampanii w wybranych aplikacjach mobilnych wyświetlana jest interaktywna reklama nowego ultrabooka Dell. Po kliknięciu na baner reklamowy, kreacja rich media rozszerza się do pełnoekranowej. Tam użytkownik może dokładnie zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi XPS 13.

W zakładce “Cechy Produktu” znajduje się prezentacja ultrabooka z wykorzystaniem obrotu 360º. Za pomocą dotyku użytkownik może otworzyć i obracać animowanego Ultrabooka, dokładnie mu się przyglądając z każdej strony. Ponadto poprzez rozwijane popupy użytkownik zapoznaje się z innowacyjnymi rozwiązaniami, zastosowanymi w Ultrabooku Dell.

Odwiedzający stronę mogą także obejrzeć reklamę video produktu, przejrzeć galerię ze zdjęciami, a także przenieść się do współpracujących sklepów internetowych.

Strona, powstała w oparciu o technologię HTML5, jest dostępna na urządzeniach mobilnych iOS i Android.

Komentarze:

Comments

comments