Masa nagród na KTR dla projektów mobilnych
Grand Prix otrzymała praca Remember (FCB Warsaw). Reklamodawcą Roku został McDonald’s, Agencją Roku ogłoszono DDB&Tribal, Papaya Films Domem Produkcyjnym Roku, Televisor z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku. Poniżej lista kampanii mobile/z użyciem mobile, w podziale na kategorie, które zwyciężyły w konkursie reklamowym KTR oranizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Kategoria: Active advertising
Brąz, Imkagram, K2
Brąz, Screenshot Coupons, Isobar Polska
Srebro, Acti od Actimela, Young & Rubicam Poland
Srebro, Move Update. The open source project, DDB&Tribal
Złoto, Move Update. The open source project, DDB&Tribal
Kategoria: Digital&Mobile
Brąz, Screenshot Coupons, Isobar Polska
Brąz, Acti od Actimela, Young & Rubicam Poland
Brąz, 2 For U: The Games, DDB&Tribal
Brąz, Imkagram, K2
Srebro, Magic Flute, Lunapark Motion Arts Collective / Lablike
Srebro, Acti od Actimela, Young & Rubicam Poland
Srebro, Wszystko mi mówi #MAMSMAKANAMAKA, DDB&Tribal
Kategoria: Media
Brąz, Adidas TubularUncover, Lubię To – Linked By Isobar
Brąz, Imkagram, K2
Srebro, Magic Flute, Lunapark Motion Arts Collective / Lablike
Srebro, Spotkajmy się sami, Havas Worldwide Group
Srebro, Imkagram, K2
Gala wręczenia nagród odbyła się wczoraj w Teatrze Polskim w Warszawie.
Komentarze:
Comments