Masło Lurpak Premium Miks z Oliwą z Oliwek z kampanią w "Listonic"

6 listopada 2012

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu – Lurpak Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji „Listonic”.

Kampania reklamowa w aplikacji „Listonic” jest uzupełnieniem kampanii w innych mediach. Rafał Krzyżański, PR-owiec aplikacji „Listonic” podaje, że reklama produktu wyświetli się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Po kliknięciu użytkownik aplikacji zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku.

Promocja Lurpak z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada.

Użytkownikami aplikacji „Listonic” są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60 proc.), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30 proc.).

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X