Mobiem przygotował kampanię dla Raiffeisen Bank Polska
Ruszyła mobilna i internetowa kampania reklamowa, promująca mobilną wersję internetowej platformy transakcyjnej R-Dealer oferowanej przez Raiffeisen Bank Polska. Za realizację kampanii na zlecenie domu mediowego Starcom odpowiada agencja mobile advertising Mobiem.
W wersji mobilnej R-Dealer jest jedną z funkcjonalności aplikacji bankowości mobilnej “Mobilny Bank”.
W ramach kampanii w sieciach Adfonic, Mobfox oraz Mojiva jest wyświetlany mobilny baner reklamowy, zachęcający do zapoznania się z R-Dealer Mobile. Po kliknięciu na baner, użytkownik jest przenoszony na stronę, gdzie może pobrać demo aplikacji “Mobilny Bank”. Aplikacja pozwala zarządzać rachunkami osobistymi oraz wykonywać bezpłatnie transakcje, w tym transakcje wymiany walut przez nową funkcjonalność R-Dealer Mobile. Więcej na jej temat w tym miejscu.
R-Dealer daje także dostęp do aktualnych informacji rynkowych. Warunkiem skorzystania z mobilnej wersji R-Dealera jest aktywowanie jego wersji internetowej oraz aplikacji “Mobilny Bank”.
Kampania potrwa do 22 lipca.
Komentarze:
Comments