Netsprint przejmuje Adrino

GoMobi.pl

23-11-2016
Netsprint przejmuje Adrino

Grupa Netsprint, wiodąca firma w obszarze marketingu technologicznego, przejmuje 80 proc. udziałów w polskiej sieci reklamy mobilnej Adrino.

Głównym profilem działalności Adrino jest emisja reklam w sieci mobilnej, której potencjał wynosi ponad 1,2 mld odsłon reklam miesięcznie. Reklamy emitowane są na ponad 320 serwisach WWW i w 100 aplikacjach. Adrino posiada doświadczony, ponad 20-osobowy zespół sprzedaży i rozwoju technologii adserwerowej. Odkupione przez Grupę Netsprint udziały należały wcześniej do Xevin Investments, Xevin Lab i managementu Adrino.

Grupa Netsprint, po inwestycji Innova Capital i Dirlango, przyśpieszyła rozbudowę niezależnej polskiej platformy reklamy digital jako alternatywy dla globalnych graczy, którego kluczowym elementem jest hurtownia danych (Netsprint Data Management Platform).

Obecna oferta mobile Grupy Netsprint obejmuje reklamę w dwóch sieciach, jak wynika z danych Netsprint, o łącznym zasięgu 97 proc polskich internautów. Pierwszą z nich Adkontekst (reklama display, kontekstowa, programmatic) i ContentStream (content marketing) – są to zarówno formaty displayowe, jak i natywne. Dzięki przejęciu Adrino Grupa Netsprint rozszerzy portfolio usług o dodatkowe formaty rich media (m.in. wideo) i będzie mogła zaoferować swoim klientom mocniejsze wsparcie w kampaniach brandingowych rozliczanych w modelu CPM. Dodatkowo inwestycja w Adrino pozwoli zwiększyć ilość danych z urządzeń mobilnych zbieranych przez platformę DMP Netsprinta oraz stworzyć unikatowe metody targetowania użytkowników w tym kanale.

Platforma DMP (Data Management Platform) Netsprint Audience gromadzi obecnie 92 miliony cookies i 550 profili marketingowych. Dzięki tym danym reklamodawcy mogą precyzyjnie kierować kampanie reklamowe do konkretnych grup użytkowników – zgodnie z ich profilami zainteresowań, cechami demograficznymi, profilem zawodowym, lokalizacją czy intencjami zakupowymi.

Komentarze:

Comments

comments