Norbsoft przejmuje udziały producenta gier karciano-planszowych
Norbsoft w dniu 4 marca 2014 r. przeprowadził kolejną akwizycję, kupując 40 proc. udziałów w spółce Gramba, specjalizującej się w tworzeniu koncepcji, scenariuszy oraz gier z wykorzystaniem tradycyjnych oraz nowych technologii (mobile, kody QR, NFC).
Podstawową wartością spółki jest opracowany samodzielnie schemat gier karciano-mobilnych o nazwie ”gamoca”, wykorzystany w projekcie gry „Street Gangsta”. Rozwiązanie „gamoca” wykorzystuje system perforacji kart oraz algorytm do tworzenia zależności pomiędzy perforacjami, a kolorami dostępnymi na kartach do gry. Dodatkowo wiąże karty do gry z systemem kodów dwuwymiarowych, poszerzoną rzeczywistością lub NFC do obsługi zdarzeń przez smartfony i tablety.
– Wejście spółki Gramba do grupy Norbsoft po raz kolejny poszerza możliwości świadczonych przez nas usług, tym razem o rozwiązania w zakresie innowacyjnych gier – komentuje Tomasz Witt, prezes zarządu Norbsoft i jednocześnie nowy prezes zarządu Gramba.
W zeszłym roku grupa Norbsoft powiększyła się o agencję marketingu mobilnego mobiCreative oraz studio deweloperskie App2You.
Komentarze:
Comments