Nowe reklamy 3D w ofercie Media Impact Polska

GoMobi.pl

21-09-2016
Nowe reklamy 3D w ofercie Media Impact Polska

Media Impact Polska wprowadza do oferty 6 nowych formatów rich media, które bazują na automatycznym wykryciu położenia smartfona w przestrzeni. Do portfolio produktów dołączy: MultiImages Rectangle, Parallax Rectangle, Vertical oraz Horizontal Panorama, Bars 3D Rectangle, a także Pull Fullpage Rectangle.

Nowe formaty dają większe możliwości prezentacji produktu, angażując użytkownika poprzez natywne funkcje smartfona takie jak akcelerometr oraz żyroskop.

MultiImages Rectangle oraz Bars 3D to różne animacje kilku obrazów zmieniających się pod wpływem poruszania telefonu zaś Vertical i Horizontal Panorama to nawiązanie do coraz bardziej popularnej technologii 360. Wykorzystanie efektu trójwymiarowej prezentacji produktu poprzez nałożenie na siebie kilku warstw graficznych daje nam format nazwany Parallax Rectangle, natomiast Pull Fullpage Rectangle bazuje na ruchu swipe, dzięki któremu po przeciągnięciu kreacji użytkownik otrzyma pełnoekranowy komunikat marketingowy.

– Jako dom sprzedaży cieszymy się zaufaniem ponad 400 marek, które tylko od początku 2016 roku wybrały kanał mobilny w grupie Onet-RASP. Przy projektowaniu nowych formatów postawiliśmy przede wszystkim na wygodne i interesujące usability dla użytkownika oraz dodatkowe możliwości dla reklamodawcy. Dzięki temu mamy sytuacje win-win, w której obie strony otrzymują coś więcej – podkreśla Kamil Wójtowicz, project sales manager obszaru mobile.

Nowe formaty będzie można emitować w modelu pakietowym. Dzięki szerokiemu portfolio marek, które oferuje Media Impact Polska, klient ma możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej wybierając jeden z przygotowanych pakietów: info, biznes, kobieta, facet, moto oraz sport. Pakiety dostępne będą także w opcji multiscreen.

 

Szczegółowy opis formatów

MultiImages Rectangle to reklama składająca się z kilku grafik zaszytych w jednym miejscu. Po przekręceniu smartfona lewo-prawo użytkownik widzi zmieniające się kolejne obrazki. Ta reklama działaniem przypomina szybkie przewracanie stron książki, na której rogu narysowane są obrazki. Zachęca do interakcji i dłuższego przebywania z reklamą, co przekłada się na zapamiętywalność i większą świadomość marki.

Parallax Rectangle to reklama nawiązująca do najnowszych trendów designu i produkcji stron internetowych. Reklama składa się z dwóch niezależnych od siebie warstw. Jedna z nich jest całkowicie statyczna, podczas gdy druga reaguje na orientację smartfona. Jest to reklama, która zaprasza do zabawy i zaangażowania użytkownika, a przez to do lepszego zapamiętania przekazu.

Vertical Panorama to reklama przeznaczona dla produktów, dla których komunikat marketingowy lepiej prezentuje się w pionie niż w poziomie (np. pokazane są budynki, drzewa, ludzie). Reklama rozpoznaje ruch góra-dół smartfona i wraz z przechyleniem urządzenia pokazuje kolejną część zdjęcia ukrytą w obszarze baneru. Jest to pozytywne zaskoczenie dla użytkownika i urozmaicenie dla przeglądanej treści. Dobrze wpływa na odbiór i daje większe szanse na zapamiętanie komunikatu.

Horizontal Panorama to reklama przeznaczona dla produktów, dla których komunikat marketingowy  lepiej prezentuje się w poziomie niż w pionie (np. pokazane są samochody, RTV). Reklama rozpoznaje ruch lewo-prawo smartfona i wraz z obracaniem urządzenia pokazuje kolejną część zdjęcia ukrytą w obszarze baneru. Jest to pozytywne zaskoczenie dla użytkownika i urozmaicenie dla przeglądanej treści. Dobrze wpływa na odbiór i daje większe szanse na zapamiętanie komunikatu.

Bars 3D Rectangle jest rich mediowym formatem, który korzysta z akcelerometru. W zależności od ruchu smartfonem (góra-dół, lewo-prawo) pojawia się jedna z 3 grafik. Przejścia między nimi urozmaica ciekawa animacja. Format ten angażuje i zaciekawia użytkowników – a jak powszechnie wiadomo im dłuższy czas spędzony z reklamą tym bardziej przekaz reklamowy jest zapamiętany.

Pull Fullpage Rectangle to reklama, która rozwija się po interakcji użytkownika. Użytkownik świadomie może na nią najechać i rozwinąć do pełnego ekranu. Wtedy uzyskuje dostęp do pełnego komunikatu reklamowego i nic nie zakłóca mu zaznajomienia się z ofertą. Jest to rzadko spotykany format mobile, który pozwala na pełniejszą i swobodniejszą prezentację oferty.

 

Komentarze:

Comments

comments