Nowe rozwiązanie marketing SMS w DPD

Łukasz Kłosowski

22-08-2011
Nowe rozwiązanie marketing SMS w DPD

Usługa o nazwie iSMS polega na tym, że odbiorca paczki firmy kurierskiej DPD zostaje poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia przesyłki.

Za pomocą SMS-a zwrotnego może przełożyć termin dostawy o 1, 2 lub 3 dni. W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a należy wysłać wiadomość o treści „1”. Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni – trzeba wybrać analogicznie „2” lub „3”.

Usługa iSMS może być łączona z oferowaną przez DPD Polska usługą DPD Consumer Premium, kierowaną do sektora B2C. Działając niezależnie pozwala ona zmienić dzień dostawy. W przypadku połączenia opcji iSMS z usługą DPD CP odbiorca dodatkowo skraca czas oczekiwania z całego dnia do zdefiniowanego przez siebie w zamówieniu przedziału czasowego.

Komentarze:

Comments

comments