News

GoMobi.pl
23 października 2017

Spicy Mobile bada przemieszczanie się użytkowników smartfonów

Dane geolokalizacyjne są jednymi z najważniejszych informacji wykorzystywanych przy planowaniu mobilnych kampanii reklamowych. Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile poszła o krok dalej i na podstawie lokalizacji bada, jak przemieszczają się użytkownicy smartfonów.
Dane dotyczące lokalizacji użytkowników mogą posłużyć do zaawansowanych analiz. Agencja Spicy Mobile, poza usługami geotrappingu czy standardowego geotargetowania, oferuje pomiar przepływu osób korzystających z urządzeń mobilnych pomiędzy różnymi, określonymi

Krzysztof Heyda
21 października 2017

Facebook Messenger + PayPal = natychmiastowy przelew bez opuszczania chatu

Od czasu majowej konferencji F8 znamy plany Facebooka w kwestii rozwoju platformy Messenger. Boty, AR, AI czy połączenie świata online i offline – codziennie widzimy nowe wdrożenia tych technologii. Pora na kolejne nowości.
Wczoraj Facebook ogłosił następny etap interacji Messengera z operatorem płatności PayPal. Dzięki temu, nie wychodząc z komunikatora, będzie można przesłać pieni czy poprosić o przelew bezpośrednio w konwersacji ze znajomym. W dymku rozmowy należy wcisnąć  „+”,

Krzysztof Heyda
19 października 2017

Jak sprzedawać samochody na przykładzie Hyundaia

Mobile i nowe technologie wkraczają w każdy obszar naszego życia. Motoryzacja od zawsze wykorzystywała najnowsze rozwiązania, zarówno przecierając szlaki, jak i adoptując na swoje potrzeby technologie wykorzystywane w innych dziedzinach. W dzisiejszych czasach, gdy każdy nowy samochód to komputer, a samo prowadzące się auto to nie fantazja z serialu z ubiegłego stulecia, ale fakt, wykorzystanie mobile w motoryzacji wchodzi na zupełnie nowy poziom.
Kilka lat temu kupujący samochód odwiedzał przeciętnie 5

GoMobi.pl
17 października 2017

„Jesienne barwy łowcy” – kampania wizerunkowa Factory na jesień/zimę 2017

Świeże spojrzenie na wszystko co modne, intensywne kolory, nowoczesna stylistyka, a przede wszystkim autentyczność to propozycje najpopularniejszej w Polsce marki outletowej Factory na zbliżający się sezon.
Pomysł kampanii opiera się na różnorodności emocji, które towarzyszą nam każdego dnia w ferworze pracy, miejskiej codzienności czy podczas spotkań z przyjaciółmi. Niezależnie od źródła wszystkie emocje są równie ważne, ponieważ to właśnie one są kluczem do nowych doświadczeń. Głównym bohaterem

Łukasz Kłosowski
17 października 2017

BZ WBK wprowadza biometrię twarzy jako pierwsi w Polsce i Europie

Założenie rachunku za pomocą wideorozmowy nie jest nowością, ale prawdziwym novum jest zaprezentowana dzisiaj przez Bank Zachodni WBK biometria twarzy. Zobaczyliśmy dzisiaj, że za pomocą jednej wideorozmowy z konsultantem jesteśmy w stanie założyć rachunek bankowy.
Na czym polega unikatowość tego rozwiązania? Do tej pory za pomocą wideorozmowy z doradcą wypełnialiśmy wniosek online, ale finalne podpisanie umowy, czyli osobiste uwierzytelnienie odbywało się w inny sposób. Możliwe były dwa sposoby –

Łukasz Kłosowski
11 października 2017

Jeśli nie chcemy, aby Google i YouTube byli monopolistami, większość domów mediowych powinna się zjednoczyć i wycofać budżety

To ciekawe – wszyscy przechodzą na programmatic, a tymczasem on musi się zaudytować. Co chcieliście uzyskać audytując się jako pierwsi?
Martyna Matuszewska, head of Netsprint Audience: Netsprint Audience to największe DMP w Polsce, ale wbrew obiegowej opinii „ilość albo jakość” uważamy, że za ilością danych może, a nawet powinna iść również ich jakość. Od dawna robiliśmy wewnętrzne testy sprawdzające jakość naszych danych, ale w pewnym momencie stało się

Łukasz Kłosowski
10 października 2017

Przebadano nastroje konsumenckie użytkowników mobile. Najskuteczniejsze formaty reklamowe

Platforma AdColony przeprowadziła nowatorskie badanie postaw konsumenckich wśród użytkowników urządzeń mobilnych. W badaniu wzięło udział ponad 1500 respondentów z Ameryki Północnej oraz z całej Europy.
Respondentami były osoby korzystające z różnych kategorii aplikacji mobilnych oraz gier mobilnych. Aktualny nastrój został zbadany w pięciostopniowej skali od emocji pozytywnych, przez neutralne, po emocje negatywne, jakie osoby te miały w trakcie kontaktu z kontentem w aplikacjach i grach.

GoMobi.pl
5 października 2017

Google ma wszystko, aby stworzyć świetny smartfon

To oprogramowanie, komponenty i sztuczna inteligencja…
Zaprezentowane wczoraj Pixel 2 i Pixel 2 XL działają z najnowszym Androidem 8.0, są silnie zintegrowane z asystentem głosowym. Na uwagę zasługuje także wyszukiwanie informacji na podstawie przechwyconych przez kamerę obrazów, a także tryb portretowy w przedniej jak i tylnej kamerze, który wyróżnia się na tle całej konkurencji smartfonów.

GoMobi.pl
4 października 2017

Upowszechnienie pieniądza mobilnego w Polsce: 77% badanych używa smartfonów do bankowania i codziennych płatności

Popularność urządzeń mobilnych jako instrumentu do zarządzania pieniędzmi, bankowania oraz dokonywania płatności osiągnęła niespotykany wcześniej poziom: zarówno w Polsce, jak i w całej Europie już 77% konsumentów używa ich przy sprawdzaniu stanu swoich finansów oraz codziennych płatnościach – za rachunki domowe, parkowanie czy też wychodząc „na miasto”. Visa opublikowała wyniki swojego dorocznego badania nt. płatności cyfrowych (Digital Payments Study), poświęconego zachowaniom konsumentów związanym z takimi

Artykuł sponsorowany
2 października 2017

Dlaczego warto zdecydować się na Mobile Phone Insurance?

Coraz więcej użytkowników smartfonów decyduje się na wykupienie ubezpieczenia. Wysoka awaryjność nowoczesnych telefonów komórkowych sprawia, że smartfony ulegają uszkodzeniu nawet po kilku dniach od ich zakupu. Co gorsza, większość najpopularniejszych awarii jest nieobjęta gwarancją producenta. Dlaczego warto zdecydować się na zakup polisy Mobile Phone Insurance?
Napraw telefon od razu po uszkodzeniu
Uszkodzenie smartfona daje gwarancję, że naprawy telefonu będzie można dokonać od razu po powstaniu

Krzysztof Heyda
27 września 2017

The Smart Audio Report (część II). Kto i co najczęściej kupuje przez inteligentne głośniki

Na początku sierpnia analizowaliśmy raport przygotowany przez NPR i Edison Reaserch dotyczący smart głośników. Z tamtego raportu dowiedzieliśmy się, które urządzenie jest najpopularniejsze, ile przeciętnie znajdziemy ich w domach, jak i gdzie głośniki są wykorzystywane oraz jakie są prognozy do dalszego rozwoju. Właśnie pojawiła się druga część raportu pokazująca kilka ciekawych danych.
Badanie przeprowadzone było z 1620 osobami, z czego 820 nie posiada żadnego inteligentnego głośnika. Z badanej

Blogi

X