News

GoMobi.pl
17 października 2016

Spicy Mobile uruchomia nowy brand Happy Pixel

Rynek reklamy mobilnej cały czas ewoluuje, co jest równoznaczne z coraz nowocześniejszym podejściem do kampanii. Eksperci Spicy Mobile, którzy od ponad roku analizują sposoby korzystania z urządzeń mobilnych przez polskich użytkowników (badanie Mobience), decydują się na kolejny krok. Tworzą brand Happy Pixel. Główne zadanie Happy Pixel to wsparcie agencji interaktywnych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich przy przygotowywaniu formatów reklamowych dedykowanych dla mobile […]

GoMobi.pl
21 września 2016

Nowe reklamy 3D w ofercie Media Impact Polska

Media Impact Polska wprowadza do oferty 6 nowych formatów rich media, które bazują na automatycznym wykryciu położenia smartfona w przestrzeni. Do portfolio produktów dołączy: MultiImages Rectangle, Parallax Rectangle, Vertical oraz Horizontal Panorama, Bars 3D Rectangle, a także Pull Fullpage Rectangle. Nowe formaty dają większe możliwości prezentacji produktu, angażując użytkownika poprzez natywne funkcje smartfona takie jak akcelerometr oraz żyroskop. MultiImages Rectangle oraz Bars 3D […]

Łukasz Kłosowski
12 września 2016

Wrześniowy update mobile payments

Sporo nowości przez wakacje nazbierało się nam w temacie płatności mobilnych. Tak więc po kolei. Masterpass wszędzie Mastercard udostępnia Masterpass we wszystkich kanałach sprzedaży. Co to oznacza? Teraz będzie nim można zapłacić niemal wszędzie. Masterpassem będzie można zapłacić m.in. także w każdym sklepie stacjonarnym, który udostępnia płatności zbliżeniowe. Rozszerzone rozwiązanie Masterpass umożliwi płatności za pomocą dowolnego urządzenia i nie będzie w żaden sposób ograniczone posiadaniem wybranego systemu […]

Łukasz Kłosowski
12 września 2016

Sierpień 2016: najpopularniejsze aplikacje oraz strony mobilne

Według sierpniowego badania Mobience przygotowanego dla GoMobi.pl wynika, że największy zasięg miała aplikacja YouTube, a najpopularniejszą domeną była Google.pl. Badanie zostało przygotowane na próbie 1471 użytkowników telefonów i tabletów z systemem Android powyżej 15 roku życia. Więcej na jego temat pisaliśmy miesiąc temu. Metodologię badania komentuje Małgorzata Wołejko, mobile audience measurement director w agencji Spicy Mobile, która jest właścicielem badania Mobience: Statystyki użytkowników na podstawie danych […]

GoMobi.pl
9 września 2016

Startupy w Polsce najczęściej wytwarzają produkty lub usługi mobilne

Badanie „Polskie Startupy 2016” zostało przeprowadzone przez organizację Startup Poland już po raz drugi i ma na celu dostarczenie informacji o startupach jako części polskiej gospodarki. Przebadano niemal 700 podmiotów, z 2 677 widniejących w bazie Startup Poland. Badanie pokazuje, że zdecydowaną polską stolicą startupów, przynajmniej pod względem ich liczebności, jest Warszawa (27 proc.). Stolica zostawiła w tyle inne mocne ośrodki jak Kraków (11 proc.), […]

Łukasz Kłosowski
31 sierpnia 2016

Reklama wideo mobile

Artykuł pochodzi z raportu „Wideo mobile 2016” – pierwszego tego typu opracowania w Polsce. Raport jest do pobrania w tym miejscu.   Jak się okazuje podejście polskich użytkowników do reklamy wideo na urządzeniach mobilnych jest raczej pozytywne. 29% akceptuje ją w ograniczonej liczbie, ale aż 33% nie ma na ten temat zdania. Jedynie 1/4 ankietowanych nie akceptuje reklamy wideo mobile. Co ciekawe, aż 13% […]

Łukasz Kłosowski
24 sierpnia 2016

Raport „Wideo mobile 2016” do pobrania w tym miejscu

Idea powstania raportu „Wideo mobile 2016” zrodziła się w czasie, kiedy granica między desktop, a mobile jeszcze nigdy nie było tak krucha i ulotna. Przygotowując się do badania panelowego wykonaliśmy ogromny research. Na jego podstawie doszliśmy do wniosku, że dynamicznie rozwijający się polski rynek marketingu internetowego potrzebuje twardych statystyk na temat kluczowych parametrów wideo konsumowanego na urządzeniach mobilnych. Poniższa publikacja ma za zadanie wyjść naprzeciw […]

Łukasz Kłosowski
23 sierpnia 2016

Jutro premiera raportu „Wideo mobile 2016”

Tygodnie przygotowań, dedykowane badanie, kilkunastu ekspertów – wszystko to złożyło się na raport „Wideo mobile 2016”. Więcej już jutro. Powyżej okładka, a poniżej kilka cytatów wyciągniętych z komentarzy osób i firm biorących udział w tym projekcie. Wideo staje się mobilne – jest to trend z przyszłości, który stał się teraźniejszością – Kalina Kalinowska, Insys. Jeśli nasi znajomi oglądają coś i komentują dziś, to i my musimy to dziś […]

GoMobi.pl
19 sierpnia 2016

Dzieciaki bezpieczne nad morzem dzięki beaconom

Chilaby to system elektronicznych opiekunów dzieci, działający w ramach „Bezpiecznej Strefy Chilaby”. Pilotażowy projekt jest realizowany w Gdyni (od 13 do 21 sierpnia) oraz w Sopocie (od 22 sierpnia do 28 sierpnia). W ramach akcji, przed wejściem do „Bezpiecznej Strefy Chilaby” rodzice bądź opiekunowie otrzymują elektroniczne opaski na rękę – dla dzieci oraz dla siebie. Dzięki zastosowaniu technologii beaconów, system dedykowanych anten na bieżąco odbiera sygnały i śledzi ruchy osób noszących opaski […]

Łukasz Kłosowski
17 sierpnia 2016

Koniec programów lojalnościowych, jakie znaliśmy do tej pory

W tym tygodniu mają miejsce bardzo ważne wydarzenia na polu programów lojalnościowych. Dzisiaj Empik wprowadza własny program pod nazwą „Mój Empik”, tym samym rezygnując z Paybacka, którego był jednym z głównych filarów. Z kolei wczoraj Carrefour – jedna z największych sieci handlowych w Polsce – wprowadziła duże zmiany do swojej aplikacji mobilnej (Android, iOS), która od tej pory jest także programem lojalnościowym. Na program lojalnościowy Empiku składa się karta w wersji mobilnej […]

Łukasz Kłosowski
11 sierpnia 2016

3 wejściówki do wygrania na ProMobiConf

ProMobiConf to pierwsza na polskim rynku tutorial conference, przeznaczona specjalnie dla mobile deweloperów, którzy chcą tworzyć nowoczesne i funkcjonalne aplikacje. Wydarzenie odbędzie się 24 sierpnia w Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym Fundacji „Nowe Horyzonty”. W programie: – 1 dzień nauki – 9 warsztatów – 2 wykłady – 8 godzin tutoriali – specjaliści z Polski i zagranicy – ciekawostki i nowości związane z programowaniem na wszystkie systemy Android, iOS czy Windows Phone […]

GoMobi.pl
9 sierpnia 2016

Profilowania Mobile Audience – nowa usługa od Selectivv

Mobile Audience by Selectivv umożliwia dotarcie z reklamami do konsumentów podzielonych na 46 grup w Europie Centralnej i Wschodniej. Baza Selectivv powstała w oparciu o gromadzone od roku dane pochodzące z ponad 200 tys. bezpłatnych aplikacji mobilnych, które zawierają reklamy. Analiza big data zgromadzonych danych, w tym miejsc przebywania użytkowników, zaowocowała wyróżnieniem 46 różnorodnych grup konsumentów. Są to np. osoby planujące dziecko, bywalcy galerii handlowych, mniejszości seksualne, […]

Blogi

X