Płatności PayU dla Virgin Mobile

Łukasz Kłosowski

20-08-2012
Płatności PayU dla Virgin Mobile

Sieć komórkowa Virgin Mobile rozpoczęła swoją działalność w Polsce oferując sprzedaż usług w modelu prepaid. Firma PayU będzie odpowiedzialna za obsługę płatności za doładowania telefonów i sprzedaż starterów nowego operatora.

Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach.

– Polska jest pierwszym krajem na mapie ekspansji sieci Richarda Bransona w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako PayU również jesteśmy bardzo aktywni w tym regionie, nie wykluczamy więc, że to dopiero początek naszej współpracy z Virgin Mobile – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU Group in Europe.

Startery (samą kartę z numerem lub telefon z kartą gratis) można zamówić przez internet, płacąc kontem PayU, lub kupić w kioskach, salonach prasowych, na stacjach benzynowych oraz sieciach handlowych.

Zasilenia telefonu również można dokonać na kilka sposobów: przez internet, elektronicznie w wybranych punktach sprzedaży lub za pomocą karty zdrapki. Do każdego doładowania telefonu Virgin Mobile dodaje 50 proc. jego wartości.

– Abonenci, którzy zdecydują się na płatność za starter lub doładowanie przez internet będą mogli skorzystać w koncie PayU z przelewu z jednego z 24 banków albo płatności kartą VISA lub MasterCard – mówi Michał Kubacki, key account manager PayU.

Najprościej i najszybciej można doładować telefon po zalogowaniu się do Klubu Virgin. Wystarczy kliknąć przycisk “Doładuj się”, wybrać numer telefonu i kwotę doładowania. Kolejny krok to autoryzacja w PayU. Jeśli abonent nie ma konta PayU, może je w prosty sposób założyć. W ciągu kilku chwil numer zostanie doładowany, a kupujący otrzyma potwierdzenie zarówno na telefon, jak i na adres e-mail.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments