„Case studies mobile marketing 2013” do pobrania w tym miejscu

Łukasz Kłosowski

04-12-2013
„Case studies mobile marketing 2013” do pobrania w tym miejscu

„Case studies mobile marketing 2013” jest zbiorem 20. case’ów mobilnych do pobrania w formie publikacji PDF.

Znajdziecie w nim kampanie przeprowadzone na stronach mobilnych oraz w sieciach reklamowych. Przeczytacie o kampaniach, gdzie mobile stanowił uzupełnienie media-miksu, o kampaniach geotargetowanych oraz opartych na SMS-ach, MMS-ach i aplikacjach mobilnych. Zapoznacie się z kampaniami nagradzanymi na festiwalach oraz poznacie pierwsze statystyki wirtualnego sklepu Frisco.pl w metrze warszawskim. Dowiecie się, jakie są najnowsze trendy w projektowaniu formatów Rich Media i formatów wykorzystujących natywne funkcje telefonu. W zestawieniu znalazły się statystyki dotąd niepublikowane, a część kampanii jest zobrazowana również materiałami wideo.

Po analizie case’ów mam nadzieję, że dojdziecie do wniosku, że mobile jest skutecznym narzędziem komunikacji marketingowej solo, a także sprawdza się jako kanał poszerzający kampanie planowane w innych mediach. Więcej się nie rozpisuję, ponieważ czytania jest sporo – publikacja „Case studies mobile marketing 2013” zawiera 50 stron. Krok po kroku zostały w niej przeanalizowane najciekawsze od strony koncepcyjnej i jedne z najbardziej efektywnych kampanii prowadzonych w mijającym roku.

Są to kampanie dotąd niepublikowane na stronie GoMobi.pl.

 

Komentarze:

Comments

comments