Precyzyjne dane z Facebooka i wysokiej jakości treści Agory

22 czerwca 2017

Agora jest pierwszym wydawcą w Polsce, na którego stronach wyświetlane są reklamy sieci Facebook Audience Network w technologii header bidding. Reklamy sieci emitowane są na stronach mobilnych Gazeta.pl i Wyborcza.pl z zachowaniem tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, które obowiązują na Facebooku.

Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach serwisów Agory, a do ich emisji wykorzystywana jest technologia header bidding. Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network na stronach Agory odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.

Audience Network to sieć reklamowa umożliwiająca rozszerzenie zasięgu kampanii i dotarcie do użytkowników Facebooka także poza tą platformą – w aplikacjach mobilnych i witrynach na różnych urządzeniach. Do sieci należą strony takich zagranicznych wydawców jak m.in. Washington Post, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//