Przelew na numer rachunku bankowego za pomocą IKO + przelew zwrotny i ponowienie przelewu – tutorial

14 października 2014

Dzięki aplikacji IKO możliwe jest wykonywanie przelewów bankowych. Funkcja dostępna jest dla posiadaczy IKO powiązanego z rachunkiem bankowym w PKO BP/Inteligo. Funkcja niedostępna jest dla posiadaczy portmonetki IKO.

W celu wykonania przelewu należy zalogować się do aplikacji indywidualnym kodem PIN, a następnie wybrać opcję „Przelewy bankowe”.

Podajemy dane odbiorcy oraz wpisujemy kwotę, a także tytuł przelewu bankowego, po czym klikamy „Wyślij”.

Potwierdzamy wykonanie transakcji przyciskiem „Ok” lub kodem PIN (w zależności od indywidualnych ustawień użytkownika). Użytkownik IKO może także w serwisie transakcyjnym iPKO/Inteligo ustawić potwierdzanie każdego przelewu na numer rachunku bankowego kodem z aktywnego narzędzia autoryzacyjnego (SMS, token lub zdrapka).

Transakcja zrealizowana pomyślnie.

Przelew zwrotny i ponowienie przelewu na numer rachunku bankowego

W celu wykonania przelewu zwrotnego odbiorca po zalogowaniu się do aplikacji indywidualnym kodem PIN musi wejść w historię transakcji. Następnie wybiera z listy przelew przychodzący i klika „Zwróć na konto”.

Sprawdza czy dane zgadzają się i wybiera „Wyślij”. Potwierdza wykonanie transakcji przyciskiem „Ok” lub kodem PIN (w zależności od indywidualnych ustawień użytkownika). Użytkownik IKO może także w serwisie transakcyjnym iPKO ustawić potwierdzanie każdego przelewu na numer rachunku bankowego kodem z aktywnego narzędzia autoryzacyjnego (SMS, token lub zdrapka). Przelew zwrotny na rachunek został wykonany poprawnie.

Aby ponowić przelew należy zalogować się, wejść w historię transakcji i odnaleźć przelew wychodzący.

Następnie wchodzimy w szczegóły przelewu i klikamy „Powtórz”.

Sprawdzamy dane adresata i klikamy „Wyślij”. Potwierdzamy wykonanie transakcji przyciskiem „Ok” lub kodem PIN (w zależności od indywidualnych ustawień użytkownika). Użytkownik IKO może także w serwisie transakcyjnym iPKO ustawić potwierdzanie każdego przelewu na numer rachunku bankowego kodem z aktywnego narzędzia autoryzacyjnego (SMS, token lub zdrapka).

Ponowienie przelewu zostało wykonane poprawnie.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X