Rozpoczynamy na GoMobi.pl cykl artykułów poświęconych omnichannel commerce

Łukasz Kłosowski

04-03-2015
Rozpoczynamy na GoMobi.pl cykl artykułów poświęconych omnichannel commerce

Pomysł na ten dział narodził się w wyniku obserwacji kategorii beacon. Już drugi rok ma ona niebagatelny wpływ na rozwój technologii mobilnych, a prawdziwy rozwój i wysyp projektów możemy spodziewać się w bieżącym roku. Analizując temat doszliśmy do wniosku, że proximity marketing czyli tzw. marketing sąsiedztwa będzie jedynie punktem wyjścia cyklu artykułów dotykających najbardziej palącego tematu bez względu na czas i miejsce, a mianowicie… handlu.

Odmieniany w ostatnim czasie przez wszelkie przypadki omnichannel commerce (sprzedaż wszechkanałowa) staje się dziś dla detalistów przysłowiowym must have. W błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości kupcy najpierw musieli nauczyć się poruszać w internecie, a w dzisiejszych czasach upowszechniania się technologii mobilnych przychodzi im również zgłębić wiedzę, w jaki sposób w procesie wsparcia sprzedaży, generowania leadów oraz zwiększania konwersji wykorzystać także smartfony i tablety.

Tak narodził się pomysł na cykl wpisów na tamach omnichannel. Z racji tego, że prowadzimy go w serwisie zajmującym się mobile, postaramy się większą uwagę poświęcić w nim technologiom kontekstowym. Partnerem cyklu jest firma HG Intelligence, dostawca platformy Synerise wykorzystującej m.in. technologię Bluetooth Low Energy.

W rozpoczynającym się właśnie cyklu przyjrzymy się tematom zakupów wielokanałowych, systemom typu marketing automation, przyszłości mobile w rozwoju sprzedaży. Postaramy się pokazać Wam przykładowe wdrożenia oraz case study. Nie, nie pominiemy tych opartych na beaconach, ponieważ to one dzisiaj rozpalają wyobraźnię marketingu oraz stanowią jeden z kluczowych elementów sprzedaży omnichannel.

Cieszę się, że wraz z ekipą GoMobi.pl będziemy w stanie dostarczyć Wam wiedzę, która ze względu na swój nowatorski charakter, w mediach jest dziś praktycznie nieobecna. Tymczasem handlowcy, którzy chcą wyprzedzić rynek, powinni już teraz uczyć się organizacji w tym modelu oraz starać się go jak najszybciej wcielać w życie.

Komentarze:

Comments

comments