SALESmanago wdraża beacony

Łukasz Kłosowski

11-02-2015
SALESmanago wdraża beacony

System SALESmanago wyposażony został w nowy moduł umożliwiający monitorowanie i analizę zachowania konsumentów w fizycznych punktach sprzedaży.

Dzięki temu rozwiązaniu firmy, posiadające fizyczną sieć sprzedaży oraz sklep internetowy będą mogły gromadzić komplet danych o zainteresowaniu zidentyfikowanego klienta wyrażanym poprzez zachowanie na stronie internetowej oraz zachowanie w sklepie. Wszystkie dane mogą być wykorzystane do prowadzenia automatycznych personalizowanych działań marketingowych we wszystkich kanałach marketingowych w czasie rzeczywistym.

– Dzięki naszemu rozwiązaniu dajemy sieciom detalicznym możliwość zarządzenia procesem migracji klientów pomiędzy sklepem internetowym a tradycyjnymi sklepami i zwiększania sprzedaży dzięki personalizacji oferty we wszystkich kanałach – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu i założyciel firmy Benhauer, która jest producentem systemu SALESmanago.

Beacon to proste urządzenie elektroniczne, które wykorzystując technologię Bluetooth Low Energy automatycznie komunikuje się z aplikacją mobilną zainstalowaną na smartfonie. Umieszczone wewnątrz sklepu we współpracy z aplikacją przekazują do SALESmanago informację o tym, w jakiej jego części aktualnie znajduje się kupujący i ile czasu spędził obok danego beacona. Ich zasięg to nawet 100 metrów.

W zakresie beaconów, SALESmanago współpracuje aktualnie z krakowską firmą Kontakt.io, ale możliwe jest wykorzystanie beaconów dowolnego producenta.

Komentarze:

Comments

comments