SMSAPI integruje się z systemem marketing automation SALESmanago

Łukasz Kłosowski

03-12-2012
SMSAPI integruje się z systemem marketing automation SALESmanago

Platforma SMSAPI zintegrowała się z pierwszym w Polsce systemem klasy marketing automation SALESmanago. Celem współpracy obu podmiotów jest dostarczenie rozwiązań, których brakuje obecnie na polskim rynku oraz stworzenie nowej jakości komunikacji marketingowej.

Dzięki integracji obu systemów możliwe jest tworzenie wielokanałowych kampanii z wykorzystaniem inteligentnych SMS-ów. Rozwiązanie umożliwia komunikację w momencie odwiedzin użytkownika na danej stronie www, realizację promocji just-in-time, tworzenie programów win-back (pozwalających na ponowne pozyskanie klienta) czy automatyczną wysyłkę SMS-a z przypomnieniem o porzuconym koszyku. Usługę można zsynchronizować z kontem e-mail, Facebookiem czy stroną www.

Z systemu SALESmanago korzysta już ponad 300 firm, m.in. Rainbow Tours, Jean Louis David, Answear.com, 6win.pl oraz bardzo wiele małych i średnich przedsiębiorstw.

Do tej pory system SALESmanago został zintegrowany z innymi wiodącymi dostawcami usług dla biznesu: FreshMail, GetResponse, Sare, Salesforce.com, Berberis.

Komentarze:

Comments

comments