Sociomantic Labs wprowadził innowacje w obszarze mobile

Łukasz Kłosowski

12-11-2015
Sociomantic Labs wprowadził innowacje w obszarze mobile

Wśród nowości znalazły się narzędzia pozwalające wykorzystywać dane z aplikacji mobilnych w kampaniach programmatic, a także narzędzie raportujące wyniki kampanii w czasie rzeczywistym na urządzenia z systemem iOS i Android.

Sociomantic Labs, podmiot należący do dunnhumby, dostarczający rozwiązania z zakresu reklamy programmatic, wprowadził innowacyjne narzędzia w obszarze rozwiązań mobilnych. Wśród nowości znalazły się formaty pozwalające wykorzystywać dane z aplikacji mobilnych w kampaniach programmatic, a także narzędzie raportujące wyniki kampanii w czasie rzeczywistym na urządzenia z systemem iOS i Android.

AppKit to pakiet narzędzi dedykowanych aplikacjom mobilnym. Jego wdrożenie umożliwia wykorzystywanie danych pochodzących z aplikacji w kampaniach online oraz mobile. Dane zebrane dzięki AppKit mogą zostać wykorzystane do pozyskania nowych użytkowników mobilnych aplikacji, przeniesienia ruchu ze strony mobilnej do aplikacji, czy też do emisji wysoko spersonalizowanych reklam jej aktualnym użytkownikom.

Drugą nowością jest aplikacja Sociomantic Stream służąca do monitorowania wyników kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym na urządzeniach z systemem iOS i Android.

– Z roku na rok kanały sprzedaży przenikają się coraz głębiej, dlatego tak istotne jest wdrażanie na rynek reklamy rozwiązań technologicznych, które usprawnią prowadzenie kampanii omnichannel oraz bieżącą analizę wyników w dowolnym miejscu i czasie – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający rynkami DACH, CEE oraz MEA w Sociomantic Labs.

Komentarze:

Comments

comments