Spicy Mobile dostarcza statystyki Nielsen Digital Ad Ratings

15 maja 2017

Spicy Mobile, agencja komunikacji mobilnej oraz twórca technologii Mobigate, realizuje pasywny pomiar użytkowników urządzeń mobilnych z systemem Android od stycznia 2015 r. Teraz – dzięki danym dostarczanym przez firmę Nielsen – reklamodawcy oraz wydawcy zainteresowani monetyzacją przestrzeni reklamowej w kanale mobile otrzymają dodatkowo pomiar efektów swoich kampanii.

W wyniku współpracy z firmą Nielsen otrzymujemy informację o dopasowaniu kampanii do grupy docelowej. Nielsen Digital Ad Ratings dostarcza statystyki dotyczące widowni kampanii online z podziałem na komputery, mobile oraz aplikacje, umożliwiające porównanie ich ze wskaźnikami telewizyjnymi pod względem zasięgu, częstotliwości oraz GRP. Dzięki nim reklamodawcy mogą sprawdzić, czy kampania faktycznie trafia do zakładanych grup, co z kolei ma przełożyć się na maksymalizację ROI. Narzędzie umożliwia także bieżącą optymalizację działań reklamowych realizowanych za pośrednictwem różnych wydawców i platform – dane dostarczane są bowiem dzień po dniu.

Określenie widowni kampanii odbywa się dzięki globalnej współpracy z serwisem Facebook. Nielsen Digital Ad Rating nie przetwarza w żaden sposób żadnych danych osobowych, a jedynie dostarcza dane na poziomie zagregowanym dotyczącym płci i wieku, niezbędne do przygotowania statystyk.

Rozwiązanie to obecne jest na niemal 30 rynkach na świecie i posiada akredytację Amerykańskiego Media Rating Council.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X