Spicy Mobile ma ambicję poważnie mierzyć mobile

Łukasz Kłosowski

16-02-2015
Spicy Mobile ma ambicję poważnie mierzyć mobile

Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile obejmując stanowisko mobile audience measurement directora. Zajmie się rozwijaniem badania Mobience, na temat którego na GoMobi.pl więcej pisaliśmy tutaj.

Wołejko przez prawie 12 lat pracowała w firmie Gemius, w tym przez ostatnie 2 lata na stanowisku dyrektora ds. badań. Osobiście Panią dyrektor najlepiej pamiętam kiedy pomagała mi tłumaczyć zawiłości dotyczące metodologii badań dot. mobile w Gemiusie. Wtedy jej kompetentne komentarze były mi bardzo pomocne.

Rynek szybko się rozwija, a z branży dochodzą głosy odnośnie pełniejszego badania internetu mobilnego, aplikacji mobilnych, itp.

Spicy Mobile ma okazję dołożyć to tego swoją cegiełkę, a może zaskoczy nas i z badania wyjdzie coś dużego (teaser Mobience tutaj). Celem panelu jest analiza zachowań użytkowników urządzeń przenośnych. Badanie odpowiada na pytania o to, kim są mobilni internauci, jak często i kiedy korzystają ze smartfonów czy tabletów. Pozwala także stworzyć ranking najpopularniejszych aplikacji mobilnych.

Wołejko będzie odpowiedzialna za metodologię i produkcję tego badania. Przy okazji tej informacji mówi “kto nie wsiądzie do pociągu z napisem mobile, zostanie na bezludnej wyspie” i na pewno ma rację, ale czekamy na więcej. Trafia do firmy współprowadzonej przez Artura Zawadzkiego, byłego prezesa zarządu w Gemiusie.

 

Komentarze:

Comments

comments