Spicy Mobile wprowadza ofertę na tablety

Łukasz Kłosowski

01-10-2013
Spicy Mobile wprowadza ofertę na tablety

Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile rozszerza swoją ofertę o możliwość reklamy na tabletach. W ofercie jest około 50 tytułów.

– Coraz więcej osób decyduje się na czytanie elektronicznej wersji ulubionych gazet. Często wykorzystuje się do tego tablety – są najbardziej funkcjonalne w przypadku zapoznawania się z dłuższymi treściami. Obserwujemy też stały wzrost pobrań aplikacji udostępnianych przez wydawców, dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę o tę możliwość reklamową – mówi Rafał Karczewski, sales director w Spicy Mobile.

W ofercie są dzienniki, tygodniki i miesięczniki z kategorii prasa dla mężczyzn, kobiet, motoryzacja, biznes.

Za wprowadzeniem oferty przemawiają coraz bardziej wyraźne tendencje zakupowe osób posiadającej tablety. Według danych Adobe Digital Marketing Insights właściciele tabletów wydają na zakupy online o 50 proc. więcej od użytkowników smartfonów i o 20 proc. więcej od użytkowników tradycyjnych komputerów.

 

Komentarze:

Comments

comments