SpicyBUZZ zajmie się promocją aplikacji mobilnych

Łukasz Kłosowski

21-03-2016
SpicyBUZZ zajmie się promocją aplikacji mobilnych

Sieć reklamy mobilnej Spicy Mobile uruchamia platformę SpicyBuzz, która ma służyć promocji aplikacji mobilnych. To narzędzie outsourcingowe służące do zwiększania zasięgu, widoczności aplikacji oraz osiągnięcia większej ilości instalacji.

Zespół SpicyBUZZ doradza w jaki sposób najefektywniej pozyskiwać zaangażowanych i lojalnych użytkowników. W ramach konsultacji doradzane są elementy, jakie powinna zawierać aplikacja, by stała się atrakcyjna dla użytkowników.

SpicyBUZZ rekomenduje działania w oparciu o analizę grupy docelowej w ramach badania Mobience, również należące do grupy Spicy Mobile. Chodzi o analizę konkurencyjnych aplikacji i ich pozycji w poszczególnych sklepach z aplikacjami. Rekomenduje dobór odpowiednich słów kluczowych, badanie retencji użytkowników z poszczególnych źródeł (odsetek odbiorców, którzy pozostali aktywni przez określony czas).

System rozliczania jest w modelu CPD (cost per download). – Kompleksowe podejście oraz unikalna wiedza pochodząca z badania Mobience powoduje, że nasze działania stają się bardzo efektywne oraz skuteczne w dotarciu do użytkownika. Dodatkowo w odróżnieniu od innych tego typu rozwiązań na rynku, nie prowadzimy działań w ramach „ruchu motywowanego” czyli płatność użytkownikowi za instalację, który pozwala pozyskać tylko i wyłącznie mało efektywny ruch – mówi Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.

SpicyBUZZ obejmuje działania promocyjne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments