Start hackathonu Isobar Create Warsaw wsparty kampanią NFC

Łukasz Kłosowski

09-05-2013
Start hackathonu Isobar Create Warsaw wsparty kampanią NFC

W Warszawie trwa niestandardowa promocja eventu Isobar Create Warsaw z wykorzystaniem technologii krótkiego zasięgu NFC (Near Field Communication). Akcja promocyjna zrealizowana została przez AMS i Posterscope Poland.

Kampania została zaplanowana w outdoorze i objęła zasięgiem dziesięć nośników ulokowanych m.in. na wiatach przystankowych. Widoczny na zdjęciu powyżej tag NFC przekierowuje do strony WWW Isobar Create Warsaw, gdzie zainteresowane osoby otrzymają niezbędne informacje na temat tego wydarzenia oraz mają możliwość zapisania się na event. Oby go odczytać należy posiadać urządzenia obsługujące NFC (pod tym linkiem znajduje się najbardziej aktualna lista tych urządzeń).

Kampania promuje Isobar Create Warsaw – piątą edycję międzynarodowego maratonu dla programistów, grafików i designerów, zaplanowanego na 11 i 12 maja w Warszawie. Poprzednie edycje Isobar Create miały miejsce w Bostonie, San Francisco, Londynie i Singapurze. Pierwszy serwis o marketingu mobilnym GoMobi.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Zadaniem uczestników Isobar Create Warsaw jest stworzenie w ciągu 30 godzin działającego prototypu aplikacji mobilnej wykorzystującej NFC. Uczestnicy mogą wybrać jeden z dwóch systemów operacyjnych – Android bądź Windows Phone. Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji Hypermedia Isobar.

Kampania z użyciem tagów NFC ruszyła w zeszłym tygodniu i potrwa do 15 maja br.

Komentarze:

Comments

comments