Tap&Go w TVN Media

Łukasz Kłosowski

19-05-2014
Tap&Go w TVN Media

TVN Media wprowadza nowe rozwiązania w reklamie mobilnej o nazwie Tap&Go.

Forma polega na umieszczeniu na końcu spotu reklamowego interaktywnej planszy, na której użytkownik musi wykonać określoną, zaplanowaną akcję, aby dostać się na stronę docelową kampanii. Spot można też pominąć, emitując jedynie planszę z interakcją.

Kampanię wykorzystującą formę Tap&Go można zobaczyć od początku maja w aplikacji Player. Jest to kampania salonów Sizeer promująca buty Puma TX-3 tech infused.

– Reklamodawcy mogą w ramach tego samego produktu wybrać spomiędzy takimi interakcjami jak dotknięcie ekranu, przytrzymanie palca, narysowanie kształtu czy przeciąganie obiektu i to wszystko jako część spotu reklamowego. Co ważne forma ta, choć gwarantuje nowatorską interakcję z użytkownikiem, nie wymaga skomplikowanych rozwiązań czy dużego zaangażowania technologicznego po stronie reklamodawcy – mówi Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego.

Komentarze:

Comments

comments