Wi-Fi na wiatach przystankowych wspiera kampanię Coca-Coli

Łukasz Kłosowski

06-08-2014
Wi-Fi na wiatach przystankowych wspiera kampanię Coca-Coli

Z początkiem sierpnia wystartowała kampania outdoorowa Coca-Coli realizowana przez Clear Channel Poland. Wykorzystuje nośniki typu Citylight oraz powierzchnie SuperNet 6×3 w 11 głównych aglomeracjach. Kampania potrwa miesiąc.

Na 35 powierzchniach typu Citylight będących własnością Clear Channel Poland zostało zainstalowanych 35 urządzeń umożliwiających dostęp do bezpłatnej bramki internetowej „Coca-Cola Free Wi-Fi”.

Działania Clear Channel Poland i Coca-Coli są częścią kampanii „Powiedz to piosenką”. W ramach kampanii na opakowaniach Coca-Coli umieszczono QR kody. Po ich zeskanowaniu można przesyłać innym osobom spersonalizowane piosenki, które mają wyrażać określone emocje (tzw. emotisong).

W celu uzyskania połączenia należy obejrzeć film umieszczony na bramce, która przenosi bezpośrednio na www.powiedztopiosenka.pl.

Kampania realizowana jest na platformie mobilnej City Connect należącej do Clear Channel. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

Komentarze:

Comments

comments