Woolet nawiązuje współpracę z Grupą Gino Rossi. Dalsza rozbudowa platformy omnichannel

30 marca 2015

W ramach współpracy Woolet dostarczy autorską technologię umożliwiającą komunikowanie się portfeli i innych akcesoriów ze sklepową siecią beaconów i platformą omnichannel do analizy danych Synerise, wdrażaną od 2012 roku przez firmę HG Intelligence i Kontakt.io.

Grupa Gino Rossi – będąca właścicielem marek Gino Rossi i Simple Creative Products – już nie pierwszy raz wykorzystuje w swojej sieci nowe technologie. Jako pierwsza w Polsce wdrożyła technologię BLE (Beacon) w segmencie retail oraz nowoczesną platformę omnichannel. Teraz idzie o krok dalej.

– O inwestycjach w wearables myślimy już od ponad roku. Dziś jesteśmy technologicznie i produkcyjnie gotowi, aby wprowadzić swój własny produkt na rynek. Stanie się to w przeciągu najbliższych 3-4 miesięcy w seryjnej produkcji. Nasi klienci mogą korzystać aktualnie z aplikacji mobilnych, ściśle związanych z analogowym i mobilnym programem lojalnościowym, przeglądać pełną ofertę, uzyskiwać wiedzę o dostępności produktów offline i online za pomocą aplikacji oraz skanera kodów, kupować cyfrowe karty podarunkowe. Wkrótce bez kłopotów dokonają zakupów za pośrednictwem natywnych aplikacji mobilnych, które są częścią centralnego systemu – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi i Simple Creative Products, który podaje, że dzięki platformie w ciągu 16 miesięcy liczba lojalnych klientów Gino Rossi wzrosła o ponad 350 proc., do kilkuset tysięcy.

Pierwszymi produktami wearables będą portfele i tagi do akcesoriów przeznaczone głównie dla żyjących w biegu i otaczających się nowoczesnymi technologiami użytkowników smartfonów.

 

Gino Rossi będzie pierwszą polską marką i jedną z pierwszych europejskich, która na szeroką skalę wprowadzi do oferty własne produkty bazujące na technologii Bluetooth Low Energy. Nowe produkty zostaną dołączone do istniejącego ekosystemu omnichannel, na który składa się integracja z systemami POS, stanami magazynowymi, monitorowanie w czasie rzeczywistym, budowanego z HG Intelligence.

– Klienci bez problemu sparują swoje gadżety z aplikacją, przy pomocy której sprawdzą np. położenie swojego portfela czy kluczy pozostawionych w domu – mówi Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający HG Intelligence. – We współpracy z Gino Rossi stawiamy przede wszystkim na jakość, którą ciężko uzyskać wykorzystując produkty pudełkowe, gdyż rzadko są one w stanie realizować specyficzne potrzeby marki, nie mówiąc o oddaniu pewnych emocji związanych z wprowadzoną kolekcją – dodaje.

W prace nad produktem, obejmujące m.in. dostarczenie niezbędnych modułów, włączona została spółka Woolet.co, która na największym crowdfundingowym serwisie świata kickstarter.com zebrała ponad 250 tys. dolarów na produkcję inteligentnego portfela i dodatkowych akcesoriów pod marką Woolet.

– Tworząc markę Woolet wiedzieliśmy, że podstawą do osiągnięcia sukcesu jest połączenie technologii Bluetooth Low Energy z wysokiej klasy designem. Dzięki naszej współpracy z Grupą Gino Rossi będziemy mogli wyjść poza podstawową funkcję produktów Woolet, a więc informowanie o pozostawieniu portfela czy kluczy. Wykorzystanie naszych inteligentnych akcesoriów pozwoli firmie Gino Rossi jeszcze lepiej komunikować się ze swoimi klientami i dopasowywać asortyment produktów do ich potrzeb – mówi Marek Cieśla, jeden z twórców Woolet.co.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X