Zakupy mobilne Frisco tym razem przez wirtualne samochody. Akcja potrwa miesiąc

Łukasz Kłosowski

16-06-2014
Zakupy mobilne Frisco tym razem przez wirtualne samochody. Akcja potrwa miesiąc

Kolejna odsłona akcji sklepu internetowego Frisco.pl. Tym razem na ulice Warszawy wyjechało 100 wirtualnych samochodów. Zamontowane na nich tablice z produktami służą do wykonywania zakupów mobilnych.

– Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.

Pierwsza odsłona akcji miała miejsce w listopadzie 2013 i nawiązywała do nowatorskiej akcji Tesco Homeplus (z case study możecie zapoznać się tutaj).

Z Frisco Vanów poprzez aplikację na iOS i Androida można kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje. Aby to zrobić, należy zeskanować ich kod kreskowy lub zrobić zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości.

Akcji towarzyszy promocja zorganizowana z Travelplanet.pl gdzie do wygrania są m.in. karty podarunkowe o wartości 5 tys. zł.

 

Komentarze:

Comments

comments