Zakupy mobilne Frisco tym razem przez wirtualne samochody. Akcja potrwa miesiąc
Kolejna odsłona akcji sklepu internetowego Frisco.pl. Tym razem na ulice Warszawy wyjechało 100 wirtualnych samochodów. Zamontowane na nich tablice z produktami służą do wykonywania zakupów mobilnych.
– Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.
Pierwsza odsłona akcji miała miejsce w listopadzie 2013 i nawiązywała do nowatorskiej akcji Tesco Homeplus (z case study możecie zapoznać się tutaj).
Z Frisco Vanów poprzez aplikację na iOS i Androida można kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje. Aby to zrobić, należy zeskanować ich kod kreskowy lub zrobić zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości.
Akcji towarzyszy promocja zorganizowana z Travelplanet.pl gdzie do wygrania są m.in. karty podarunkowe o wartości 5 tys. zł.
Komentarze:
Comments