Raporty

GoMobi.pl
21 czerwca 2017

Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym. Raport „Data-driven marketing w Polsce” (marketing oparty o dane) opublikowała dziś Grupa Netsprint. Ujawnia on jakie rodzaje danych używane są w działaniach marketingowych, […]

Łukasz Kłosowski
28 kwietnia 2017

Pobierz raport „VR-owa ewolucja marketingu”

Światło dzienne ujrzała właśnie wyjątkowa publikacji na temat rzeczywistości wirtualnej. „VR-owa ewolucja marketingu” to jeden w pierwszych takich raportów na polskim rynku. O tyle ciekawy, że porusza temat z marketingowego punktu widzenia. Temat został przedstawiony bardzo szczegółowo – dostajemy niemal 70-stronicową publikację. Raport zawiera trendy i ciekawe pomysły na zastosowanie VR w różnych dziedzinach, a główny wątek to – jak VR przekłada się na marketingowe strategie i kiedy warto po niego […]

GoMobi.pl
18 kwietnia 2017

App&More – poradnik promocji aplikacji mobilnych

Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji. Aż 89 proc. marketerów na świecie zadeklarowało, że budżety, które przeznaczyli na marketing aplikacji w 2016 były wyższe w stosunku do 2015 roku. Głównym czynnikiem napędowym tych wzrostów była zwiększona konkurencja w sklepach z aplikacjami. Wystarczy spojrzeć na liczby, w marcu tego roku użytkownicy Androida […]

GoMobi.pl
27 marca 2017

Raport „Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo”

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PwC na potrzeby raportu „Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo”, statystyczny Polak poświęca na oglądanie treści wideo (w telewizji i internecie) ok. 4 godziny dziennie. 45 proc. respondentów badania twierdzi, że ogląda programy telewizyjne na żywo lub te, które emitowane są po raz pierwszy. Co ciekawe, 36 proc. badanych ogląda ulubione seriale całymi sezonami, pod warunkiem, że są one […]

GoMobi.pl
23 stycznia 2017

Aplikacje mobilne jako skuteczna forma edukacji pracowników

Dlaczego aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek szkoleń edukacyjnych dla pracowników przedsiębiorstw? Co stanowi o ich przewadze nad dotąd stosowanymi metodami? Jakie elementy aplikacji mobilnych najlepiej motywują pracowników do stałego podnoszenia swoich kompetencji oraz sprawdzania wiedzy? A wreszcie – czy w tego rodzaju aplikacje warto inwestować? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w najświeższym raporcie przygotowanym przez jedną z wiodących europejskich agencji mobile – Smart Mobile […]

Łukasz Kłosowski
19 stycznia 2017

Najważniejsze dane z raportu „Płatności cyfrowe 2016”

Raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2016” zrealizowany przy współpracy z GoMobi.pl jest pierwszym w Polsce kompleksowym spojrzeniem na temat elektronicznych płatności. Raport powstał na podstawie badania rynkowego zrealizowanego metodą CAWI przez Mobile Institute. Dane zbierane były w dniach 24 listopada – 3 grudnia 2016 roku. Próba wyniosła 2051 osób. Poniżej najważniejsze dane, jakie w nim znajdziecie oraz link do pobrania raportu w całości. 41% ankietowanych zadeklarowało, […]

Andrzej Kędzierawski
23 listopada 2016

Ile zarabiają polskie start-upy? Międzynarodowe badanie European Startup Monitor 2016

Najmłodsi założyciele start-upów w Europie to m.in. Polacy – wynika z raportu European Startup Monitor 2016 (ESM). Polskie firmy tego typu też są młode – mają średnio 23 miesiące. Niestety niewiele z nich jest zadowolona ze swoich przychodów. Młodzi i stabilni Statystyczny założyciel start-upu w Polsce ma 27 lat, w Europie – 30. 27-latkowie uruchomiają start-upy także w Niemczech, Finlandii, Austrii i na Cyprze. W Polsce […]

Andrzej Kędzierawski
15 listopada 2016

Direct billing i wielkie nadzieje

Operatorzy komórkowi spodziewają się wzrostu obrotów sprzedaży na poziomie do 100 proc. w skali roku dzięki zastosowaniu direct billing – wynika z raportu Digital Virgo „Perspektywy rozwoju rynku treści i usług cyfrowych a profil konsumenta digital goods w Polsce”. Autorzy raportu przypominają jednocześnie, że polscy użytkownicy smartfonów wciąż lekceważą zasady bezpieczeństwa w mobilnym internecie. 30 milionów miesięcznie z direct billing? Publikacja od Digital Virgo wskazuje, że choć […]

Andrzej Kędzierawski
18 października 2016

Narzekamy na korki, ale sharing economy nie do końca nas interesuje

Mieszkańcy polskich miast za najszybszy środek transportu uważają własny samochód. Choć 2/3 z nich narzeka na korki, ponad 1/4 wybiera własne auto do codziennego przemieszczania się. Aplikacje wykorzystujące ekonomię współdzielenia nawet, gdy są znane, używane są raczej rzadko – wynika z raportu mytaxi „Komunikacja w aglomeracjach”. W polskich miastach najczęściej poruszamy się komunikacją miejską – 39 proc. badanych. 26 proc. najchętniej przemieszcza się własnym samochodem, […]

GoMobi.pl
9 września 2016

Startupy w Polsce najczęściej wytwarzają produkty lub usługi mobilne

Badanie „Polskie Startupy 2016” zostało przeprowadzone przez organizację Startup Poland już po raz drugi i ma na celu dostarczenie informacji o startupach jako części polskiej gospodarki. Przebadano niemal 700 podmiotów, z 2 677 widniejących w bazie Startup Poland. Badanie pokazuje, że zdecydowaną polską stolicą startupów, przynajmniej pod względem ich liczebności, jest Warszawa (27 proc.). Stolica zostawiła w tyle inne mocne ośrodki jak Kraków (11 proc.), […]

Łukasz Kłosowski
24 sierpnia 2016

Raport „Wideo mobile 2016” do pobrania w tym miejscu

Idea powstania raportu „Wideo mobile 2016” zrodziła się w czasie, kiedy granica między desktop, a mobile jeszcze nigdy nie było tak krucha i ulotna. Przygotowując się do badania panelowego wykonaliśmy ogromny research. Na jego podstawie doszliśmy do wniosku, że dynamicznie rozwijający się polski rynek marketingu internetowego potrzebuje twardych statystyk na temat kluczowych parametrów wideo konsumowanego na urządzeniach mobilnych. Poniższa publikacja ma za zadanie wyjść naprzeciw […]

GoMobi.pl
8 sierpnia 2016

Dzieci w mobilnym świecie – raport „SmartKids”

Śmiało możemy powiedzieć, że smartofny i tablety są wszechobecne w naszym dorosłym życiu. Warto się jednak zastanowić, jakie znaczenie mobile ma dla dzieci. W końcu najmłodsi najczęściej wykorzystują urządzenia przenośne do rozrywki albo nauki, czyli w nieco inny sposób niż dorośli. Dzieci w mobile są całkowicie odrębną grupą, którą należy analizować w zupełnie inny sposób. Digital Virgo i Comecode, we współpracy z Mobile Institute przeprowadzili pierwsze […]

Blogi

X