Raporty

GoMobi.pl
22 września 2017

Global Banking Apps Report 2017 już dostępny – 45 aplikacji porównanych w międzynarodowym badaniu UXalliance

Międzynarodowe stowarzyszenie UXalliance przeprowadziło kolejną odsłonę badania porównującego mobilne aplikacje bankowe. Prawie 50 ekspertów User Experience przeanalizowało aplikacje bankowe w 45 bankach na całym świecie. Efektem jest raport prezentujący najlepsze praktyki, najnowsze trendy i innowacyjne funkcje w obszarach przed i po zalogowaniu do aplikacji. Polskim przedstawicielem w badaniu była Agencja UX Symetria. Badanie odbyło się w 18 krajach na 6 kontynentach za pośrednictwem 18 partnerów UXalliance. Eksperci […]

Krzysztof Heyda
12 września 2017

Jak dotrzeć przez aplikację do serca millenialsa?

Millenialsi stają się mityczną grupą docelową wszelkiego rodzaju firm, prawdziwym Złotym Graalem. Są w takim wieku (18-34), że z jednej strony mają już własne, często niemałe pieniądze do wydania, a z drugiej są bardzo tech-savvy i można do nich łatwo dotrzeć szerokim spektrum kanałów cyfrowych. Jest też druga strona medalu – millenialsi uchodzą za osoby szybko nudzące się, wybredne i wyczulone na fałsz. Amerykańska firma badawcza comScore […]

GoMobi.pl
6 września 2017

Raport Polskie startupy 2017. Najwięcej z działki big data, analityka i internet rzeczy

W badaniu Startup Poland z roku na rok bierze udział więcej startupów. W tegorocznej, trzeciej już edycji wśród respondentów znalazło się aż 621 startupów, wobec 539 w roku ubiegłym i 423 w 2015 roku. Zasięg badania wzrasta o około 20%. Aż 58% respondentów budujących dzisiaj w Polsce startupy to trzydziestolatkowie, wobec 53% w roku ubiegłym. Podobny, kilkupunktowy wzrost dotyczy także grupy 40+. Jednocześnie spadł udział grupy […]

GoMobi.pl
4 września 2017

Pobierz raport „From Great Idea to Successful App”

Z raportu „From Great Idea to Successful App” wydanego przez agencję ArcTouch dowiesz się: – jaka jest anatomia doskonałej strategii i planowania aplikacji; – jak analityka powinna kierować Twoim projektem; – co oznacza Minimum Loveable Product (MLP), i jak wprowadzać w życie tę ideę; – jak szybko prototypować i testować użytkowników, w celu doskonałego projektu aplikacji; – co to jest „zwinna” inżynieria i jak powinna wyglądać; – dlaczego […]

GoMobi.pl
28 sierpnia 2017

Mobile is spicy – nowy raport na temat rynku mobilnego

Wśród autorów raportu znaleźli się m.in. przedstawiciele Gemius, Interactive Research Center, Kantar Insights Polska, Listonic, Polska Press, Qpony oraz Wirtualna Polska. Pomysłodawcą i wydawcą raportu jest agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile. – Naszym celem było stworzenie platformy wymiany doświadczeń oraz wiedzy na temat rynku mobilnego, przygotowanie publikacji wielowymiarowej oraz uwzględniającej optykę różnych graczy. Stąd obecność w gronie ekspertów przedstawicieli świata reklamy, badań […]

Krzysztof Heyda
10 sierpnia 2017

The Smart Audio Raport. Sprawdźcie, jak ludzie korzystają z inteligentnych głośników

Asystenci głosowi zaczynają nam ułatwiać życie, a smart głośniki powoli stają się centrum zarządzania domowym ogniskiem kontrolując temperaturę, oświetlenie, zraszacze w ogródku czy inne funkcje smart house. W Polsce smart głośniki na razie są bardzo mało popularne. Wina leży głównie po stronie producentów, którzy nie udostępniają w nich języka polskiego. Niemniej pojawienie się ich u nas jest kwestią czasu. Warto więc sprawdzić, jak przyjęły się na największym rynku […]

GoMobi.pl
19 lipca 2017

Sprawdź, co znajduje się w portfelu Polaka

Izba Gospodarki Elektronicznej po raz kolejny publikuje raport poświęcony e-finansom. Jak wynika z raportu „Portfel Polaka” korzystanie z usług bankowych deklaruje 80 proc. internautów, przy czym z klasycznego kanału zarządzania kontem bankowym, czyli wizyt w placówkach, korzysta zaledwie 28 proc. badanych. Na popularności zyskują serwisy internetowe banków (36 proc.) i serwisy mobilne (36 proc.). Bank w domu i w kieszeni Posiadanie konta w przynajmniej jednym banku deklaruje 80 proc. […]

GoMobi.pl
21 czerwca 2017

Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym. Raport „Data-driven marketing w Polsce” (marketing oparty o dane) opublikowała dziś Grupa Netsprint. Ujawnia on jakie rodzaje danych używane są w działaniach marketingowych, jakie cele […]

Łukasz Kłosowski
28 kwietnia 2017

Pobierz raport „VR-owa ewolucja marketingu”

Światło dzienne ujrzała właśnie wyjątkowa publikacji na temat rzeczywistości wirtualnej. „VR-owa ewolucja marketingu” to jeden w pierwszych takich raportów na polskim rynku. O tyle ciekawy, że porusza temat z marketingowego punktu widzenia. Temat został przedstawiony bardzo szczegółowo – dostajemy niemal 70-stronicową publikację. Raport zawiera trendy i ciekawe pomysły na zastosowanie VR w różnych dziedzinach, a główny wątek to – jak VR przekłada się na marketingowe strategie i kiedy warto po niego […]

GoMobi.pl
18 kwietnia 2017

App&More – poradnik promocji aplikacji mobilnych

Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji. Aż 89 proc. marketerów na świecie zadeklarowało, że budżety, które przeznaczyli na marketing aplikacji w 2016 były wyższe w stosunku do 2015 roku. Głównym czynnikiem napędowym tych wzrostów była zwiększona konkurencja w sklepach z aplikacjami. Wystarczy spojrzeć na liczby, w marcu tego roku użytkownicy Androida […]

GoMobi.pl
27 marca 2017

Raport „Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo”

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PwC na potrzeby raportu „Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo”, statystyczny Polak poświęca na oglądanie treści wideo (w telewizji i internecie) ok. 4 godziny dziennie. 45 proc. respondentów badania twierdzi, że ogląda programy telewizyjne na żywo lub te, które emitowane są po raz pierwszy. Co ciekawe, 36 proc. badanych ogląda ulubione seriale całymi sezonami, pod warunkiem, że są one dostępne […]

GoMobi.pl
23 stycznia 2017

Aplikacje mobilne jako skuteczna forma edukacji pracowników

Dlaczego aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek szkoleń edukacyjnych dla pracowników przedsiębiorstw? Co stanowi o ich przewadze nad dotąd stosowanymi metodami? Jakie elementy aplikacji mobilnych najlepiej motywują pracowników do stałego podnoszenia swoich kompetencji oraz sprawdzania wiedzy? A wreszcie – czy w tego rodzaju aplikacje warto inwestować? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w najświeższym raporcie przygotowanym przez jedną z wiodących europejskich agencji mobile – Smart Mobile House. Pobierz […]

Blogi

X