App&More – poradnik promocji aplikacji mobilnych

18 kwietnia 2017

Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji.

Aż 89 proc. marketerów na świecie zadeklarowało, że budżety, które przeznaczyli na marketing aplikacji w 2016 były wyższe w stosunku do 2015 roku. Głównym czynnikiem napędowym tych wzrostów była zwiększona konkurencja w sklepach z aplikacjami. Wystarczy spojrzeć na liczby, w marcu tego roku użytkownicy Androida mieli możliwość wyboru spośród 2,8 miliona aplikacji, natomiast w App Store jest ich 2,2 miliona.

– Jak, przy tak dużej konkurencji w niemal każdej kategorii, stać się łatwo „znajdowalnym”? W jaki sposób dotrzeć do potencjalnych użytkowników aplikacji oraz zachęcić ich do aktywnego jej wykorzystywania? Przed takimi wyzwaniami stają dziś marketerzy, dla których aplikacje są jednym z narzędzi, za pośrednictwem których mogą czerpać profity – komentuje Tomasz Starzyński, CEO i partner zarządzający agencji Up&More.

Bezpłatny poradnik App&More opisuje aktualny stan rynku aplikacji mobilnych, narzędzia i sposoby pozwalające osiągnąć satysfakcjonujące wyniki kampanii oraz pokazuje przykładowe realizacje.

Poradnik dostępny jest tutaj.

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//