Mobile is spicy – nowy raport na temat rynku mobilnego

GoMobi.pl

28-08-2017
Mobile is spicy – nowy raport na temat rynku mobilnego

Wśród autorów raportu znaleźli się m.in. przedstawiciele Gemius, Interactive Research Center, Kantar Insights Polska, Listonic, Polska Press, Qpony oraz Wirtualna Polska. Pomysłodawcą i wydawcą raportu jest agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile.

– Naszym celem było stworzenie platformy wymiany doświadczeń oraz wiedzy na temat rynku mobilnego, przygotowanie publikacji wielowymiarowej oraz uwzględniającej optykę różnych graczy. Stąd obecność w gronie ekspertów przedstawicieli świata reklamy, badań oraz biznesu – wyjaśnia Artur Zawadzki, jeden z założycieli agencji.  – Mam nadzieję, że prezentowany raport stanie się źródłem inspirujących praktyk rynkowych, a zawarte w nim opinie, analizy i przykłady rozwiązań pomogą czytelnikom w skuteczniejszym planowaniu obecności marek w kanale mobile.

Raport składa się z czterech bloków tematycznych: „Rynek”, „Reklama”, „Big Data” oraz „Ekspertyzy branżowe”. Obok przekrojowych artykułów, czytelnicy znajdą w nim m.in. komentarze ekspertów, przykłady dobrych praktyk i case studies, a także unikalne dane dotyczące popularności poszczególnych aplikacji oraz skuteczności reklamy mobilnej. Wśród poruszanych zagadnień dużo miejsca poświęcono też takim tematom, jak: zastosowanie rozwiązań analitycznych w reklamie mobilnej, bankowość mobilna, m-commerce oraz monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach.

Publikację można pobrać na stronie: www.mobileisspicy.pl

Komentarze:

Comments

comments