Raporty

Łukasz Kłosowski
24 sierpnia 2016

Raport „Wideo mobile 2016” do pobrania w tym miejscu

Idea powstania raportu „Wideo mobile 2016” zrodziła się w czasie, kiedy granica między desktop, a mobile jeszcze nigdy nie było tak krucha i ulotna. Przygotowując się do badania panelowego wykonaliśmy ogromny research. Na jego podstawie doszliśmy do wniosku, że dynamicznie rozwijający się polski rynek marketingu internetowego potrzebuje twardych statystyk na temat kluczowych parametrów wideo konsumowanego na urządzeniach mobilnych. Poniższa publikacja ma za zadanie wyjść naprzeciw wydawcom i marketerom. […]

GoMobi.pl
8 sierpnia 2016

Dzieci w mobilnym świecie – raport „SmartKids”

Śmiało możemy powiedzieć, że smartofny i tablety są wszechobecne w naszym dorosłym życiu. Warto się jednak zastanowić, jakie znaczenie mobile ma dla dzieci. W końcu najmłodsi najczęściej wykorzystują urządzenia przenośne do rozrywki albo nauki, czyli w nieco inny sposób niż dorośli. Dzieci w mobile są całkowicie odrębną grupą, którą należy analizować w zupełnie inny sposób. Digital Virgo i Comecode, we współpracy z Mobile Institute przeprowadzili pierwsze w Polsce […]

Andrzej Kędzierawski
6 lipca 2016

Wideo mobilne – usługa podstawowej potrzeby

Zastanawiasz się, czy tworząc filmik do internetu, powinieneś myśleć o odbiorcach mobilnych? Owszem, powinieneś – prawdopodobnie Twoja grupa docelowa obejrzy go właśnie tam. Chcesz reklamować się w przestrzeniach mobilnych, ale nie wiesz jak. Odnotuj sobie, że najlepsze efekty przynosi tam reklama wideo. Po prostu, wideo mobilne to podstawa – takie wnioski nasuwają się po analizie ostatnich kilku publikacji na temat materiałów wideo na urządzeniach przenośnych. Przywykliśmy, […]

Łukasz Kłosowski
22 czerwca 2016

Pobierz publikację „Best Marketing Practices for Growing Your Mobile App”

Fiksu, agencja mobile marketing dostarczająca rozwiązania oparte o big data i analizie danych dostarcza przewodnik zatytułowany „Best Marketing Practices for Growing Your Mobile App”. – Z ponad 2,5 miliona aplikacji mobilnych konkurujących o użytkownika, zwrócenie uwagi na naszą aplikację jest ogromnym wyzwaniem. Jak mieć pewność, że nasza aplikacja uzyska wystarczającą ilości pobrań, a następnie zbuduje bazę lojalnych użytkowników, którzy pomogą osiągnąć zakładane cele? Jak to osiągnąć bez opróżniania całego budżetu? Jeśli […]

Łukasz Kłosowski
25 lutego 2015

Pobierz raport "mShopper" – pierwszą kompleksową publikację na temat zakupów i płatności mobilnych w Polsce

Idea badania i raportu „mShopper” narodziła się jeszcze przed ukazaniem się ostatniej edycji raportu „E-Commerce w Polsce 2014”. Publikacja e-Commerce Polska z sezonu na sezon staje się lekturą obowiązkową branży e-commerce. Jedak w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości istniała potrzeba, aby głębiej przebadać również zakupy dokonywane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Raport „mShopper” jest efektem prac agencji badawczej Mobile Institute przy współpracy z serwisem GoMobi.pl. […]

Blogi

X