Raporty

Pobierz raport „Poland Meets Metaverse”

Pobierz raport „Poland Meets Metaverse”

GoMobi.pl

17-10-2023

Z jednej strony obserwujemy dynamicznie rozwijające się środowisko wirtualne, z drugiej zaś widzimy spadek zainteresowania tym trendem wśród niektórych sektorów. Jedni bagatelizują metaverse, inni widzą w nim ogromną szansę. Nowoczesne banki dostrzegają ów potencjał i angażują się w projekty osadzone w tej przestrzeni. Jednocześnie, mimo rosnącego zainteresowania biznesu, tylko 11% polskich konsumentów zna znaczenie terminu metaverse, a zaledwie jedna trzecia w ogóle o nim słyszała. Mastercard […]

Raport „Retail 2023/2024”

Raport „Retail 2023/2024”

GoMobi.pl

11-10-2023

Tylko 5% Polaków przyznaje, że inflacja nie wpłynęła w żaden sposób na ich zachowania konsumenckie. Wyjściem z sytuacji dla większości konsumentów są bardziej zaplanowane i rozważne zakupy. Szukając oszczędności, Polacy zwracają uwagę na cenę i szukają promocji. Jak na taką zmianę mogą i powinny odpowiedzieć marki?  Agencja Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „Retail 2023/2024”. To już 7. edycja najbardziej kompleksowej i wyczekiwanej przez rynek publikacji poświęconej marketingowi mobilnemu, którą […]

„AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji

„AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji

GoMobi.pl

03-10-2023

Sztuczna Inteligencja (AI) przekształca sposób, w jaki pracujemy, komunikujemy się i wchodzimy w interakcje z technologią. W ciągu ostatnich lat AI przeniknęła praktycznie każdy zakres naszego życia, od prostych asystentów głosowych po zaawansowane analizy danych i tworzenie treści. Dlatego Grupa Robocza Social Media IAB Polska przygotowała publikację “AI w social media” mającą na celu dostarczyć praktycznej i aktualnej wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą […]

Raport: Kondycja rynku content marketing w Polsce. Podsumowanie wyników badania 2023

Raport: Kondycja rynku content marketing w Polsce. Podsumowanie wyników badania 2023

GoMobi.pl

28-09-2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja […]

Symetria zbadała ChatGPT – raport

Symetria zbadała ChatGPT – raport

GoMobi.pl

19-09-2023

Z ChatGPT lubimy rozmawiać, zadajemy dodatkowe pytania i chcemy pogłębić wiedzę. Gdy już raz skorzystamy z tego narzędzia, z reguły chcemy więcej i więcej. Co ciekawe jednak nawet osoby zawodowo zajmujące się technologiami nie do końca rozumieją zasady działania ChatGPT i choć co prawda aż 77% badanych przez Symetrię, polską firmę z branży UX, to zaledwie nieco ponad 40% pyta nowe narzędzie o źródła. ChatGPT jednak nawet wtedy […]

Pobierz raport “Polski rynek influencer marketingu 2023”

Pobierz raport “Polski rynek influencer marketingu 2023”

GoMobi.pl

13-09-2023

Reach a Blogger już czwarty rok z rzędu zrealizował badanie rynku influencerskiego, pytając reklamodawców: agencje, marki, platformy e-commerce i inne organizacje o zmiany w wydatkach, sposoby nawiązywania współprac, o typy zawieranych współprac, wpływ na rynek influencerski inflacji, wojny na Ukrainie, a także pandemii. Jak również, o ostatnio bardzo medialne tematy, związane z inicjatywami UKOKiK i KRRiT wobec tego rynku. Patrząc na popularność influencerów tematycznie – największym zainteresowaniem reklamodawców […]

Pobierz nowy poradnik o marketingu aplikacji od Up&More

Pobierz nowy poradnik o marketingu aplikacji od Up&More

GoMobi.pl

12-09-2023

Agencja Up&More wydała nową edycję poradnika aplikacji mobilnych. Na 85 stronach znajdziemy informacje z zakresu promocji aplikacji mobilnych przygotowaną przez praktyków tej branży. Up&More to agencja interaktywna, której główną osią jest marketing efektywnościowy. Stawia na analityczne, ilościowe podejście do marketingu online, a jedną z głównych jej specjalizacji jest marketing aplikacji mobilnych. Co znajdziemy w poradniku? – Launch aplikacji na rynku – jak przygotować aplikację do premiery, w jaki sposób budować […]

SEMbook 2023: Porady i case studies

SEMbook 2023: Porady i case studies

GoMobi.pl

06-09-2023

Rosnące znaczenia sztucznej inteligencji, integracji SEO z UX i nowych standardów jakości stron internetowych, powoduje, że specjaliści marketingu cyfrowego muszą nieustannie poszerzać i aktualizować swoją wiedzę.“SEMBook 2023” łączy w sobie teorię i praktykę, dostarczając konkretne wskazówki i praktyczne rozwiązania. Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowych trendów, takich jak konwersje post-view w digitalu, wprowadzenie consent mode w sklepie internetowym, czy znalezienie alternatywy dla Google Analytics […]

Pobierz raport „Marka Zaangażowana 2.0”

Pobierz raport „Marka Zaangażowana 2.0”

GoMobi.pl

21-07-2023

Punktem wyjścia do badania „Marka Zaangażowana 2.0” były sytuacje, w których konsumenci, jako przedstawiciele społeczeństw, zwracali się do marek niemal jak do osób, by te podjęły lub zaniechały jakichś działań. Było to widoczne zwłaszcza w czasie ostatnich wielkich kryzysów (pandemia, wojna w Ukrainie, katastrofa klimatyczna, nierówności społeczne). Jak mówi Grażyna Skarżyńska z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas „ze względu na zachodzące zmiany w regulacjach oraz przechodzenie np. tematów zielonych […]

Pobierz raport „The Future Shopper”

Pobierz raport „The Future Shopper”

GoMobi.pl

12-07-2023

Ponad 31 tysięcy konsumentów z 18 krajów (w tym z Polski) wzięło na początku roku udział w badaniu nawyków i oczekiwań zakupowych. Po postpandemicznych zmianach trendów możemy wreszcie zaobserwować pewną stabilizację w sektorze handlowym. Chociaż za rogiem czają się skutki wojny w Ukrainie, inflacja i kryzys. Badania po raz siódmy przeprowadzono na zlecenie globalnej agencji digitalowej, Wunderman Thompson Commerce & Technology. – Mamy pewność co do jednego – w ogólnych wydatkach rośnie udział […]

Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”

Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”

GoMobi.pl

04-07-2023

Meaningful Brands to flagowe badanie Havas, w którym agencja od 15 lat sprawdza jak marki wpływają na nasze życie pod względem produktowych funkcjonalności, dobrobytu konsumenta i kontrybucji do społeczeństwa. Najnowsza fala badania pokazuje narodziny konsumenta „ekonom-JA, który w obliczu globalnego kryzysu ekonomicznego oczekuje od marek bezpośredniej, indywidualnej pomocy. Od pierwszej edycji badania w 2009 r. Meaningful Brands pozostaje pierwszym globalnym raportem badającym związek między brandami a naszym well-being. Głównym wnioskiem płynącym […]

„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi”

„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi”

GoMobi.pl

22-06-2023

Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje świat marketingu. Jak może wyglądać ta rewolucja i jak wpłynie ona na przyszłość marketingu? Te pytania zadali sobie eksperci K2 Holding w najnowszym raporcie. Autorzy – specjaliści z K2Create, K2Precise, Fabrity, PerfectBot – skupiają się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w różnych sektorach biznesowych. Dokument stanowi aktualne źródło wiedzy na temat AI i przedstawia scenariusze wykorzystania jej we współczesnych […]