Pobierz raport „VR-owa ewolucja marketingu”

28 kwietnia 2017

Światło dzienne ujrzała właśnie wyjątkowa publikacji na temat rzeczywistości wirtualnej. „VR-owa ewolucja marketingu” to jeden w pierwszych takich raportów na polskim rynku. O tyle ciekawy, że porusza temat z marketingowego punktu widzenia.

Temat został przedstawiony bardzo szczegółowo – dostajemy niemal 70-stronicową publikację. Raport zawiera trendy i ciekawe pomysły na zastosowanie VR w różnych dziedzinach, a główny wątek to – jak VR przekłada się na marketingowe strategie i kiedy warto po niego sięgnąć.

Zawiera trendy i ciekawe pomysły na zastosowanie VR w różnych dziedzinach. Duża uwaga skupiona jest na wirtualnym storytellingu, czyli umiejętności budowania historii, gdzie znajdziemy przykłady m.in. z branży modowej, FMCG, reklamowej, hotelarskiej, a także na content marketingu. W publikacji pokazano liczne case studies, ale co najważniejsze nie tylko zilustrowano je, ale przede wszystkim wyczerpująco opisano.

Ważnym wątkiem w raporcie „VR-owa ewolucja marketingu” jest analiza emocji wywoływanych doświadczeniem wirtualnej rzeczywistości. To wydaje się naturalne, biorąc pod uwagę, kto jest autorem publikacji. ISA – Instytut Analizy Sensorycznej zajmuje się zarówno tradycyjnymi badaniami marketingowymi, ale także eye trackingiem oraz neuromarketingiem.

Całość jest do pobrania w tym miejscu. GoMobi.pl jest jednym z partnerów tego unikatowego wydawnictwa.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X