Strategia promocji i monetyzacji aplikacji, 29 listopada 2016

Promocja aplikacji to niezwykła przygoda – nieznany ocean możliwości i brak przyrządów do nawigacji. Na szkoleniu spojrzymy na to zagadnienie od ogółu do szczegółu – poprzez określenie kluczowych KPI, poprzez strategię i narzędzia monetyzacji z wykorzystaniem precyzyjnych systemów pomiaru konwersji. Nasze założenie to nie tylko osiągnięcie dobrego wyniku ilościowego w instalacjach, ale również cel jakościowy – wygenerowanie zakładanego ROI i określenie LTV (Life Time Value) użytkownika.

1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI APLIKACJI WŚRÓD KONSUMENTÓW:

A. ORGANICZNIE

B. KOMERCYJNIE (budżet reklamowy)

2. INSTALACJE

3. POMIAR I OPTYMALIZACJA: QUANTITY&QUALITY

A. DEEPLINKING

B. MOBILE MEASUREMENT PLATFORMS

3. AKTYWIZACJA UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI

A. ONBOARDING

B. NOTYFIKACJE PUSH

C. REMARKETING

4. MEMBER GETS MEMBER

MECHANIZMY „SHARE” WŚRÓD UŻYTKOWNIKÓW

SESJA Q&A

SZKOLENIE TRWA OKOŁO 5 GODZIN. W TRAKCIE SZKOLENIA PRZEWIDZIANY JEST LUNCH ORAZ PRZERWY KAWOWE

 

Tomasz Szulkowski
PROWADZĄCY: Tomasz Szulkowski
Head of Mobext Poland. Zarządza polskim oddziałem agencji marketingu mobilnego o globalnym zasięgu (40 biur na świecie). Mobext funkcjonuje w obrębie Havas Media Group, międzynarodowego domu mediowego, który zajmuje pozycję w TOP10 tego typu instytucji w Polsce. Z marketingiem mobilnym związany jest od blisko 5 lat, a z branżą reklamową od ponad 15 lat. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych.

TERMIN: 29 listopada 2016, godz. 10
LOKALIZACJA: Topiel 23, Warszawa (śródmieście)
CENA: 699zł bez VAT

 

Kontakt w sprawie szkolenia, dostępność miejsc, formy rozliczenia, inne zapytania:

E-MAIL: gomobi@gomobi.pl

TEL. + 48 515 490 709

 

Zarejestruj się już dziś na szkolenie:

 

Dane do Faktury:

 

Informujemy, że Twoje dane będą przetwarzane przez GoMobi.pl z siedzibą w Warszawie jedynie w celu rejestracji na szkolenie

Blogi

X