RTB jako sposób na zarabianie. Praktyczne aspekty kampanii RTB dla wydawców i reklamodawców

13.06.2017, godz. 10:00 - 17:00

Informacje o szkoleniu

Poznaj praktyczne aspekty kampanii RTB (Real-Time Bidding) z podziałem korzyści dla reklamodawców i wydawców.

Zakres szkolenia obejmuje wdrożenie, podstawy, jak również najnowsze rozwiązania dostępne na rynku.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką RTB, czyli modelem zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym.

Szkolenie skierowane jest w szczególności do wydawców – czyli właścicieli stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, jak również do media plannerów i media buyerów, a także do wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnym i skutecznym marketingiem.

Agenda szkolenia 13 czerwca

godz. 10:00 Cześć!

– poznajmy się

– poznajmy naszych szkoleniowców

godz. 10:15 Wstęp do tematyki programmatic

– sieci reklamowe, a więc jak to było na początku

– pierwsze zakupy programatyczne

– różnice pomiędzy programmatic, a RTB

godz. 10:30 Struktura ekosystemu RTB

– charakterystyka strony popytowej i podażowej, czyli co to jest SSP i DSP?

– co to jest DMP i do czego mogą przydać się dane zewnętrzne

– od bidrequestu do kliknięcia, a więc symulacja transakcji z RTB

godz. 11:00 10 największych pułapek dla nowicjuszy i nie tylko

– kupować tanio i dużo czy mało i jakościowo?

– jaki format kreacji wybrać?

– dostępne formaty reklamowe, a zarobki

– czy istnieje różnica pomiędzy klikiem w baner, a klikiem w rich media?

– waga kreacji, a spore różnice w statystykach

– kod impresji i kod kliknięcia – gdzie to wpiąć i dlaczego lepiej się nie pomylić

godz. 11:30 Różnice między mobile i desktop RTB

– jakie dane daje nam desktop, a jakie mobile RTB?

– czynnik behawioralny w trakcie kampanii

godz. 11:45 Korzyści i zagrożenia RTB dla wydawców – z podziałem na aplikacje i strony WWW

– pozytywne i negatywne aspekty automatyzacji

– ile powierzchni reklamowej udostępnić

– czy dać reklamę pop-up, jak również wideo?

– jak zachęcić reklamodawców?

– model hybrydowy czy headerbidding

godz. 12:15 Korzyści RTB dla reklamodawców

– co daje RTB dla reklamodawcy i jaką strategię kupowania przyjąć?

– self-serve czy full-service?

– przegląd najważniejszych platform

– jaki ad serwer wybrać?

– static banner, gif czy rich media?

– możliwości mierzenia kampanii

godz. 12:45 Headerbidding – praktyczne aspekty

– wprowadzenie do tematu headerbiddingu

– headerbidding dla stron web

– headerbidding dla aplikacji

godz. 13:00 Big Data i RTB

– jak zapanować nad dużą ilością danych

– jak wykorzystać dużą ilość danych

– jak zarobić na dużej ilości danych

godz. 13:15 Dane zewnętrzne do wykorzystania przy kampanii

– skąd brać dane?

– najpopularniejsze DMP

– czy zakup dodatkowych danych zawsze się opłaca

godz. 13:30 Analiza wyników

– jak analizować wyniki kampanii i wyciągać wnioski

– system raportowy: własne systemy raportowe

– system raportowy: Google Data Studio + Google Analytics = Automatyzacja

 

godz. 14:00 Przerwa obiadowa

 

godz. 15:00 Trendy światowe

– przegląd trendów RTB na świecie

– kto się interesuje rynkiem polskim

– z kim warto rozpocząć współpracę

godz. 15:15 Podsumowanie szkolenia oraz sesja pytań i odpowiedzi

godz. 16:00 Ćwiczenie praktyczne. Uczestnicy szkolenia podejmą próbę stworzenia kampanii reklamowej z wykorzystaniem RTB

godz. 17:00 Wręczenie certyfikatów

 

Prowadzący

Dominik Karbowski
Dominik Karbowski

Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv, która specjalizuje się w reklamie RTB w kanale mobile. Współtwórca silnika Selectivv Mobile Audience DMP gromadzącego dane z reklam RTB i budującego profile bahawioralne użytkowników. Karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, następnie zdobywał doświadczenie menadżerskie w firmach energetycznych i konsultingowych. W latach 2012-2014, szef działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się analizą danych big data na potrzeby cyberbezpieczeństwa.

Jacek Dymkowski
Jacek Dymkowski

Commercial Director w firmie Selectivv oraz wiceszef Grupy Mobile w IAB. Zajmuje się na co dzień obsługą klientów strategicznych w zakresie kampanii RTB. Wcześniej pracował w domu mediowym ZenithOptimedia Group (należącym do Publicis Media). Jako mobile marketing manager odpowiadał za rozwój kompetencji w zakresie reklamy mobilnej i realizację kampanii tego typu. Prowadził projekty m.in. dla Daimlera, Coty i Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej przez pięć lat był związany z Agorą. Współtworzył strategie mobilne dla Gazeta.pl i Sport.pl oraz był odpowiedzialny za marketing aplikacji mobilnych firmy.

Zarejestruj się już dziś na szkolenie

Wczytuję mapę...

Szkolenie: RTB jako sposób na zarabianie. Praktyczne aspekty kampanii RTB dla wydawców i reklamodawców

Data: 13.06.2017
Godzina: 10:00 - 17:00

Lokalizacja:
Dago Centrum Centrum Konferencyjne Rondo 1
ul. Rondo ONZ 1
Warszawa
2 piętro, sala nr II

Maksymalna liczba osób na szkoleniu: 20
Wysoki standard i doskonała lokalizacja w centrum Warszawy
Strona Dago Centrum Centrum Konferencyjne Rondo 1

Kontakt w sprawie szkolenia:
E-MAIL: lukasz.klosowski@gomobi.pl
TEL. + 48 515 490 709


Rezerwacja

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

FacebookTwitterLinkedInEmailPrintShare
Informujemy, że Twoje dane będą przetwarzane przez GoMobi.pl z siedzibą w Warszawie jedynie w celu rejestracji na szkolenie

Blogi

X