Innovation 2017

31 stycznia 2017

Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu w ramach Innovation 2017. Konkurs skierowany jest do trzech grup: szeroko pojętego biznesu; agencji marketingowych i domów mediowych; oraz agencji badawczych i mediów.

Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:

Innowacyjny biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie.

Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.

W ramach Innovation 2017 został również przygotowany Program Mentoringowy dla firm startup-owych, które stają się integralną częścią branży kreatywnej i marketingowej, a potrzebują wsparcia aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Program ma na celu dostarczanie wiedzy merytorycznej oraz dzielenie się ekspertów z branży komunikacji marketingowej swoją wiedzą i doświadczeniem. Do programu zostanie przyjętych 20 wyselekcjonowanych startupów, które mogą świadczyć usługi w szeroko pojętej branży marketingowej.

Etapy Programu:
Zgłoszenia w dniach: 16.01.2017 – 28.02.2017
Wybór online w dniach: 02.03 -05.03.2017
Finalny wybór 20 startupów przez jury: 06.03.2017
Szkolenie dla uczestników programu: 20.03.2017
Mentoring dla startupów odbędzie się w dniach: 21.03-21.04. 2017
„Speed dates” podczas Forum: 25.04.2017

W ramach Innovation 2017 został przygotowany również Program Edukacyjny, trwający jeden semestr, którego celem jest rozwijanie postaw i kultury organizacyjnej oraz procesów i metodologii wspomagających innowacyjność, aby coraz częściej była wynikiem profesjonalnej wiedzy, doświadczenia i umiejętności z zakresu tworzenia, zarządzania i wdrażania innowacji.

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Saatchi & Saatchi, Havas Media Group
Partnerzy: Nielsen, AMS, Procter & Gamble, Gazeta Next

Więcej o Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl.

GoMobi.pl pierwszy serwis branży mobile i mobile marketing jest patronem mediowym tego wydarzenia.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//