Wywiady

Łukasz Kłosowski
26 kwietnia 2017

Tomasz Starzyński: rynek marketingu aplikacji dopiero przed nami

Już w 2012 roku pisaliśmy na GoMobi.pl, że marketing aplikacji mobilnych powinien wynosić nawet 80 proc. budżetu aplikacji. Jak zmieniają się wydatki na marketing aplikacji mobilnych i jak to wygląda teraz? Tomasz Starzyński – prezes zarządu i managing partner w Up&More: Wydaje się, że w Polsce wciąż nie możemy mówić o pojęciu „rynku” marketingu aplikacji. To dopiero przed nami. Od dłuższego czasu rozmawiamy z klientami na ten temat i najczęściej słyszymy, że w budżetach marketingowych […]

Łukasz Kłosowski
4 kwietnia 2017

Popularność fintech’ów bierze się z pojawienia regulacji PSD2 oraz z rozwoju platform mobilnych

Temat płatności mobilnych śledzimy na GoMobi.pl dość wnikliwie. Jakie zasadnicze trendy Wy obserwujecie, które już się dzieją również w Polsce? Wojciech Zatorski, COO Braintri: Cały świat jest skoncentrowany obecnie na scenariuszach ułatwiających i przyspieszających realizację transakcji płatności szczególnie z użyciem telefonu. Smartfon stał się w obecnych czasach przedmiotem wkradającym się w każdy aspekt naszego życia. Możemy wyjść z domu bez portfela, ale na pewno nie […]

Łukasz Kłosowski
15 marca 2017

Klienci wolą płacić telefonem, niż kartą

Ile osób korzysta z Android Pay? Byliście jednym z pierwszych banków, który go wdrożył. Tomasz Motyl, chief innovation officer w Alior Banku i dyrektor Innovation Lab: W marcu br. ponad 14 tysięcy klientów skorzystało z usługi płatności mobilnych Android Pay. Warto przy tym wspomnieć, że robią oni średnio 3 tysiące transakcji dziennie. Dodatkowo, średni wzrost wolumenu transakcji klientów używających Android Pay wynosi 10%, a średni […]

Łukasz Kłosowski
2 marca 2017

Marketing, a Big Data

Skąd czerpać dane do Big Data, jakie dane dostarcza mobile, a jakie desktop, jak marketing może wykorzystać dane z Big Data, kto w 2017 roku powinien skorzystać z Big Data, a kto jeszcze nie musi? Poniżej kolejny wywiad w cyklu Big Data. Tym razem na pytania odpowiada Krzysztof Nowicki, dyrektor marketingu w Synerise. To autorska platforma zwiększająca efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami. Synerise automatyzuje cały […]

Łukasz Kłosowski
1 marca 2017

SMS, a Big Data

Poniżej kolejny wywiad z cyklu Big Data. Jak w infrastrukturę Big Data wpisuje się popularne narzędzie komunikacji marketingowej jakim jest SMS? Czy w polskim prawie są zapisy, które regulują działanie Big Data? Case studies. Więcej w wywiadzie z Andrzejem Ogonowskim, brand and PR directorem w SMSAPI.    

Łukasz Kłosowski
28 lutego 2017

Mobile, a Big Data

Rozpoczynamy cykl wywiadów oraz wpisów na temat Big Data. Przetwarzanie i analiza danych stają się nieodłącznym elementam biznesu i reklamy. Dominik Karbowski z sieci reklamy mobilnej Selectivv porusza temat m.in. zbierania danych z urządzeń mobilnych oraz możliwości wykorzystania ich przez marketing. Dużo więcej znajdziecie w wywiadzie udzielonym GoMobi.pl.    

Łukasz Kłosowski
15 lutego 2017

Skuteczna kampania ma jasny cel oraz angażuje użytkownika tak, aby poczuł się z marką szczęśliwy

Jak przeprowadzić successful mobile marketing campaign? Czy jest na to złoty środek? Krzysztof Zwierzyński, prezes zarządu w agencji marketingu mobilnego AppNetMedia: Temat skomplikowany, jak i prosty zarazem. Abstrahując zupełnie od formatów i wchodzenia w szczegóły planowania można właściwie jednoznacznie stwierdzić, że skuteczna kampania mobile to taka, która zaangażuje odbiorcę i spowoduje zarazem, że odbierze on reklamę danego brandu pozytywnie. Wskaźniki są tutaj kwestią drugorzędną aczkolwiek w dużym […]

Andrzej Kędzierawski
20 stycznia 2017

Mobile w procesie lokalnego wyszukiwania

Adrian Hinc, kierownik produktu wyszukiwarki panoramafirm.pl mówi w wywiadzie wideo udzielonym GoMobi.pl m.in. o coraz większym znaczeniu lokalnego wyszukiwania oraz o trendach konsumenckich w poszczególnych okresach roku. Czego najwięcej szukają Polacy w wyszukiwarkach lokalnych? Jak panoramafirm.pl w Polsce radzi sobie z konkurencją ze strony Facebooka i Yelp?    

Andrzej Kędzierawski
28 listopada 2016

Daniel Lewczuk: wytrwałość i determinacja

Jesteś jednym z pierwszych inwestorów w GoldenLine. Jak będzie wyglądać przyszłość serwisów biznesowych za jakiś rok czy dwa po tym, jak do gry na dobre włączy się Facebook ze swoim Workplace? Workplace ma być platformą społecznościową mającą ułatwiać komunikację pomiędzy pracownikami tej samej firmy. Usługa jest kierowana wyłącznie na rynek korporacyjny i ma charakter płatny. Najwięcej może na niej stracić LinkedIn. Nieuchronne myślę, że nadchodzi. Ale LinkedIn rośnie coraz szybciej, […]

Andrzej Kędzierawski
24 listopada 2016

Bartłomiej Gola: dostarczamy inteligentny kapitał

Mówi się, że w Polsce mamy niską skłonność do ryzyka. Dlaczego tak jest? Bartłomiej Gola, SpeedUp Venture Capital Group: Myślę, że jesteśmy w takim momencie, że pokolenie bezpośrednio po zmianie komunistycznej było gotowe do ryzyka, bo miało niewiele do stracenia. Teraz, kiedy mamy pierwsze przejawy stabilności, ludzie boją się jej utraty. Nie mamy też takiej zamożności, abyśmy mogli ponosić ryzyko utraty jakiejś części posiadanego majątku. Myślę, […]

Łukasz Kłosowski
10 listopada 2016

Sam Ball: rzecz w tym, że agencje się nie zmieniają, a świat wokół tak

Poniżej rozmowa z Samem Ballem. Rozmawialiśmy z nim we wtorek w trakcie 6. edycji Imagination Day, gdzie w trakcie swojej prezentacji „Misfits & Madmen. Disrupting the creative process with new and surprising points of view on the world” mówił o swojej idei Diversity of Thought (Różnorodność Myśli). To propozycja skierowana do agencji reklamowych w celu poprawienia ich kreatywności. Kilka słów na temat naszego rozmówcy. Sam Ball w wieku zaledwie 25 lat został dyrektorem kreatywnym […]

Blogi

X