Wywiady

Krzysztof Heyda
21 lipca 2017

Klasyczna analiza danych nie przynosi już takich rezultatów, jak kiedyś. Mobile to kluczowe źródło danych

Firmy w dzisiejszych czasach mają problem. A właściwie klęskę urodzaju. Zalewane są terabajtami danych, które mniej lub bardziej świadomie przekazują im ich użytkownicy. Problemem jest nie sam fakt, że dane spływają, ale ich ilość oraz możliwości przetworzenia i wyciągnięcie wniosków. Ten problem ma rozwiązać TogetherData, pierwszy polski data science house. Jak podają „wykorzystują sztuczną inteligencję, tworząc autorskie rozwiązania z zakresu data-driven business, a tym […]

Łukasz Kłosowski
14 lipca 2017

Nie konkurujemy ani z Android Pay, ani z innymi systemami

Android Pay szturmem zdobywa polski rynek. W tym momencie jest już w Alior, BZ WBK, Eurobank, mBank, Nest Bank, Orange Finanse, T-Mobile Usługi Bankowe, ale też w licznych dyskontach, na Allegro. Przyznam, że jak podaliście, że Wy też zintegrowaliście się, zdziwiłem się. Jak udało się Wam zintegrować PayU i Android Pay – czy system Google działa na takiej samej zasadzie, jak tokenizacja Visy i MasterCard? Krzysztof […]

Artykuł sponsorowany
6 lipca 2017

Rozmowa z Tomaszem Domagalskim z Finiata, firmy zajmującej się mikrofaktoringiem

Faktury niepłacone w terminie lub faktury z odroczonym terminem to zmora przedsiębiorców. Jakie są sposoby na płynność finansową we własnej firmie? Tomasz Domagalski, country manager Finiata w Polsce: Nie zgadzam się. Faktura nigdy nie jest czymś złym, jest to dowód na to, że coś wykonaliśmy i sprzedaliśmy i należy się za to wynagrodzenie. Zmorą za to są nierzetelni przedsiębiorcy. A sposobów na poprawienie płynności jest wiele – są kredyty, faktoring czy […]

Łukasz Kłosowski
26 kwietnia 2017

Tomasz Starzyński: rynek marketingu aplikacji dopiero przed nami

Już w 2012 roku pisaliśmy na GoMobi.pl, że marketing aplikacji mobilnych powinien wynosić nawet 80 proc. budżetu aplikacji. Jak zmieniają się wydatki na marketing aplikacji mobilnych i jak to wygląda teraz? Tomasz Starzyński – prezes zarządu i managing partner w Up&More: Wydaje się, że w Polsce wciąż nie możemy mówić o pojęciu „rynku” marketingu aplikacji. To dopiero przed nami. Od dłuższego czasu rozmawiamy z klientami na ten temat i najczęściej słyszymy, że w budżetach marketingowych […]

Łukasz Kłosowski
4 kwietnia 2017

Popularność fintech’ów bierze się z pojawienia regulacji PSD2 oraz z rozwoju platform mobilnych

Temat płatności mobilnych śledzimy na GoMobi.pl dość wnikliwie. Jakie zasadnicze trendy Wy obserwujecie, które już się dzieją również w Polsce? Wojciech Zatorski, COO Braintri: Cały świat jest skoncentrowany obecnie na scenariuszach ułatwiających i przyspieszających realizację transakcji płatności szczególnie z użyciem telefonu. Smartfon stał się w obecnych czasach przedmiotem wkradającym się w każdy aspekt naszego życia. Możemy wyjść z domu bez portfela, ale na pewno nie […]

Łukasz Kłosowski
15 marca 2017

Klienci wolą płacić telefonem, niż kartą

Ile osób korzysta z Android Pay? Byliście jednym z pierwszych banków, który go wdrożył. Tomasz Motyl, chief innovation officer w Alior Banku i dyrektor Innovation Lab: W marcu br. ponad 14 tysięcy klientów skorzystało z usługi płatności mobilnych Android Pay. Warto przy tym wspomnieć, że robią oni średnio 3 tysiące transakcji dziennie. Dodatkowo, średni wzrost wolumenu transakcji klientów używających Android Pay wynosi 10%, a średni […]

Łukasz Kłosowski
2 marca 2017

Marketing, a Big Data

Skąd czerpać dane do Big Data, jakie dane dostarcza mobile, a jakie desktop, jak marketing może wykorzystać dane z Big Data, kto w 2017 roku powinien skorzystać z Big Data, a kto jeszcze nie musi? Poniżej kolejny wywiad w cyklu Big Data. Tym razem na pytania odpowiada Krzysztof Nowicki, dyrektor marketingu w Synerise. To autorska platforma zwiększająca efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami. Synerise automatyzuje cały […]

Łukasz Kłosowski
1 marca 2017

SMS, a Big Data

Poniżej kolejny wywiad z cyklu Big Data. Jak w infrastrukturę Big Data wpisuje się popularne narzędzie komunikacji marketingowej jakim jest SMS? Czy w polskim prawie są zapisy, które regulują działanie Big Data? Case studies. Więcej w wywiadzie z Andrzejem Ogonowskim, brand and PR directorem w SMSAPI.    

Łukasz Kłosowski
28 lutego 2017

Mobile, a Big Data

Rozpoczynamy cykl wywiadów oraz wpisów na temat Big Data. Przetwarzanie i analiza danych stają się nieodłącznym elementam biznesu i reklamy. Dominik Karbowski z sieci reklamy mobilnej Selectivv porusza temat m.in. zbierania danych z urządzeń mobilnych oraz możliwości wykorzystania ich przez marketing. Dużo więcej znajdziecie w wywiadzie udzielonym GoMobi.pl.    

Łukasz Kłosowski
15 lutego 2017

Skuteczna kampania ma jasny cel oraz angażuje użytkownika tak, aby poczuł się z marką szczęśliwy

Jak przeprowadzić successful mobile marketing campaign? Czy jest na to złoty środek? Krzysztof Zwierzyński, prezes zarządu w agencji marketingu mobilnego AppNetMedia: Temat skomplikowany, jak i prosty zarazem. Abstrahując zupełnie od formatów i wchodzenia w szczegóły planowania można właściwie jednoznacznie stwierdzić, że skuteczna kampania mobile to taka, która zaangażuje odbiorcę i spowoduje zarazem, że odbierze on reklamę danego brandu pozytywnie. Wskaźniki są tutaj kwestią drugorzędną aczkolwiek w dużym […]

Andrzej Kędzierawski
20 stycznia 2017

Mobile w procesie lokalnego wyszukiwania

Adrian Hinc, kierownik produktu wyszukiwarki panoramafirm.pl mówi w wywiadzie wideo udzielonym GoMobi.pl m.in. o coraz większym znaczeniu lokalnego wyszukiwania oraz o trendach konsumenckich w poszczególnych okresach roku. Czego najwięcej szukają Polacy w wyszukiwarkach lokalnych? Jak panoramafirm.pl w Polsce radzi sobie z konkurencją ze strony Facebooka i Yelp?    

Blogi

X