Mobizzy chwali się już dwudziestoma kampaniami Rich Media

Łukasz Kłosowski

16-01-2013
Mobizzy chwali się już dwudziestoma kampaniami Rich Media

Nowe Renault Clio oraz Volkswagen 2012 Edition to odpowiednio 19 i 20 kampania Rich Media zrealizowana w ostatnim roku przez Mobizzy.

– Żadna inna firma nie może się pochwalić taką liczbą przeprowadzonych działań promocyjnych w kanale mobilnym – podaje Mobizzy.

Jak dotąd firma zrealizowała 20 kampanii reklamowych Rich Media dla takich klientów jak: Volkswagen Polska, Toyota Motor Poland, Renault Polska, Nissan, Bank Zachodni WBK, Raifeissen Bank, Canal+, HBO, Unilever, TK Maxx, Dr. Oetker, Samsung i Microsoft.

Reklamy emitowane były na największych polskich serwisach mobilnych m.in.: m.onet.pl, mini.wp,pl, m.interia.pl, szybki.fakt.pl, m.newsweek.pl oraz aplikacjach Canal+.

Jedną z takich kampanii (Toyota) można zobaczyć skanując poniższy kod QR. Więcej można zobaczyć na wykonanej w technologii Responsive Web Design (RWD) stronie internetowej agencji.

Komentarze:

Comments

comments