Kampania mBanku z wykorzystaniem aplikacji "Listonic"
Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzoną pod hasłem RÓB TO! W kampanii bank wykorzysta rosnącą popularność aplikacji mobilnych oraz elementy grywalizacji.
Podczas płacenia kartą w sklepie, wypłacania gotówki z bankomatu lub dokonywania przelewu – w ramach usługi mSaver – bank automatycznie przekazuje część środków na rachunek oszczędnościowy.
Kampania rozpocznie się w pierwszych dniach czerwca i potrwa 4 tygodnie. Większość działań prowadzona będzie on-line. W realnym świecie hasło RÓB TO! będzie można zobaczyć w wybranych sklepach (Tesco, Piotr i Paweł, Alma, Empik, Cubus, Benetton), kawiarniach (W biegu Cafe) i kinach (Cinema City i Multikino).
W kampanii wykorzystana zostanie także popularna mobilna aplikacja zakupowa “Listonic”, w ramach której przy każdej nowo stworzonej liście zakupowej, pojawi się spersonalizowana informacja, ile użytkownik zaoszczędziłby przy spisanych transakcjach dzięki nowej usłudze mBanku.
W kampanii pojawią się także elementy grywalizacji dzięki prowadzonemu na fanpage’u mBanku w serwisie Facebook konkursowi „I’mSaver”, pozwalającemu na przetestowanie na wirtualnej postaci elementów usługi.
W ramach dalszych działań promocyjnych, bank planuje także kolejną edycję popularnego wśród klientów mFestiwalu, w ramach którego klienci tworzą dla banku reklamy konkursowe.
Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.
Komentarze:
Comments