Foursquare 6.0 wylądował – sporo zmian i świetny interfejs

Bloger Mobilny

11-04-2013
Foursquare 6.0 wylądował – sporo zmian i świetny interfejs

Lider rynku aplikacji mobilnych wykorzystujących lokalizację użytkownika przygotował nową wersję swojego flagowego rozwiązania. W tej chwili nowa wersja została udostępniona dla systemu iOSAndroid. Zwykle trudno zauważyć zmiany w nowych wersjach apek, ale nie tym razem. Foursquare 6.0 przynosi sporo nowości – projekt przeszedł sporą drogę co widać na starym i nowym ekranie głównym aplikacji.

Foursquare 2009

 Foursquare 6.0

Zmiany oparte są o główne założenie: wszystko co najważniejsze dla użytkownika dzieje się w jego sąsiedztwie, dlatego tak wiele zmian, zmierzających do szybkiego wręcz natychmiastowego zaprezentowania zaraz po otwarciu aplikacji wszystkiego co najciekawsze w okolicy. Osobiście jako użytkownik aplikacji od razu zwróciłem uwagę na wyeksponowanie na głównym ekranie ofert specjalnych i najlepszych miejsc w okolicy. Jeszcze wyraźniej wyeksponowane zostały powiadomienia push przesyłane jeśli coś ciekawego dzieję się w naszej okolicy.

Nowa wyszukiwarka czyli szybko i z rekomendacjami

Znaczne zmiany – przyspieszenie pracy  – nowy czytelny układ prezentowania informacji spotkał wyszukiwarkę. Czy skorzystamy z kilku głównych kategorii czy wpiszemy szukany ciąg znaków – wyszukiwarka działa natychmiast. Na wynik wyszukiwania na liście obiektów od razu widać, który lokal odwiedzili nasi znajomi – widoczne są ich ikony. Od razu mamy również widoczne porady, a dzięki ofercie specjalnej, właściciel biznesu ma szansę wyróżnić swój obiekt i wskoczyć na samą górę.

Podobnie jak w aplikacji Google+ menu nawigacyjne dostępne jest pod przyciskiem umieszczonym w prawym górnym rogu ekranu głównego. W nowym menu umieszczone zostały wszystkie najważniejsze opcje aplikacji.

Nowy układ nawigacyjny na pewno powoduje, że bardzo łatwo i szybko można dotrzeć do najciekawszych ofert specjalnych i najciekawszych miejsc w okolicy, w której się znajdujemy. Jeszcze mocniej został wyeksponowany przycisk do “meldowania się” – ciężko go nie zauważyć. Wszystko mamy dosłownie pod palcem.

Kasa, kasa, kasa

Czy ta zmiana spowoduje, że biznes w końcu śmielej wykorzysta możliwości Foursquare i projekt zyska płynność? Oby, bo akcjonariusze coraz mocniej domagają się dobrego modelu biznesowego.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments