Poznaliśmy zwycięzców konkursu Samsung AppCup
Wśród najlepiej ocenionych prac można znaleźć, m.in. aplikację do tworzenia mapy zależności między poszczególnymi dokumentami „Dessin”, program do śledzenia swoich ścieżek „Path Tracker”, „Bring them Water”, czyli grę logiczną opartą na mechanice typu „hydraulik”, a także grę specjalnie zaprojektowaną z myślą o Galaxy Note i rysiku S-Pen – „Matrix Cut”.
W konkursie Samsung AppCup wzięło udział blisko 400 uczestników z uczelni z całej Polski. Jury oceniało każdą pracę na podstawie takich kryteriów jak: użyteczność aplikacji, oryginalność danego rozwiązania, potencjał rynkowy, a także wykorzystanie technologii.
W każdej z dwóch kategorii (Aplikacje i Gry) przyznano po 5 nagród, których łączna wartość wyniosła około 80 tysięcy złotych. Pierwsza nagroda to 3-miesięczny staż w Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung Polska w Warszawie (dla każdego członka zespołu) oraz 10 tys. zł do podziału na zespół. Druga nagroda to 3-miesięczny staż w Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung Polska w Warszawie oraz Samsung Galaxy S III (dla każdego członka zespołu). Trzecia nagroda to dla każdego Samsung Galaxy Note II, czwarta – Galaxy Note 10.1, a piąta Galaxy S III.
Poniżej zwycięzcy Samsung AppCup
Miejsce: |
Nazwa aplikacji w Samsung Apps: |
Autorzy: |
APLIKACJE |
||
1 |
Dessin |
Marek Rogalski |
2 |
Path Tracker |
Michał Górny, Sebastian Mękal, Paweł Oczadły |
3 |
Companion Finder |
Maciej Maroszczyk, Marcin Szczypka |
4 |
PiMath |
Marek Wałach |
5 |
Moment |
Dawid Cieślak |
GRY |
||
1 |
Bring Them Water |
Oskar Kuligowski, Ziemowit Rachwał |
2 |
Matrix Cut |
Dawid Fila, Tadeusz Fila |
3 |
Catch the Word |
Traciłowski, Adrian Deja, Mikołaj Stankowiak |
4 |
Droid Painters |
Staszyński, Paweł Surówka |
5 |
Pixel Flood Evolution |
Paweł Huber |
Komentarze:
Comments