Jesteś na Cannes Lions? Pobierz aplikację "Walk for Water" i zbieraj kasę na cele charytatywne
Z myślą o startującym festiwalu reklamy Cannes Lions globalny zespół Mobext (mobext.com), agencji mobile marketingu z grupy Havas Media, przygotował aplikację charytatywną “Walk for Water”na platformę iOS.
Aplikacja nawiązuje do trendu quantify yourself, a jej zadaniem jest mierzenie kroków pokonywane przez użytkownika każdego dnia i tym samym motywowanie go do większej aktywności fizycznej.
Za pokonanie progu 70 000 kroków w trakcie całego festiwalu Cannes Lions w imieniu każdego z użytkowników sponsor przekaże 400 funtów na rzecz fundacji charity: water.
Organizacja charytatywna charity: water zajmuje się dostarczaniem wody pitnej do krajów Trzeciego Świata. Została założona w 2006 roku i od tamtej pory przeprowadziła ponad 6600 projektów w 20 krajach pomagając ponad 2,5 mln ludzi.
Aplikacja “Walk for Water” ma być wykorzystywana nie tylko w trakcie festiwalu Cannes Lions, ale także w trakcie innych wybranych eventów.
Jubileuszowa 60. edycja Cannes Lions trwa od wczoraj do 22 czerwca.
Komentarze:
Comments