Aplikacja "Doodad" sortuje informacje i doradze, które warto przeczytać
Debiutująca na rynku aplikacja “Doodad” selekcjonuje newsy z kategorii popkultura, reklama, technologie, marketing i zachęca do przeczytania tych najciekawszych.
“Doodad” jest adresowany do wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z informacjami. – Chcemy być szybcy, ciekawi i konkretni, wpisując się tym samym w trend content curators. Wierzymy, że się nam to uda, zwłaszcza że za wybór i wyszukanie treści odpowiadają ludzie z różnych działów agencji DDB Warszawa oraz niezależni goście, tacy jak Vadim Makarenko z “Gazety Wyborczej”, Krzysztof Kowalczyk i Michał Bonarowski z funduszu inwestycyjnego HardGamma Venture – mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa i jeden z twórców aplikacji “Doodad”.
Aplikację stworzyły działy strategii i designu DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs.
“Doodad” opiera się na Twitterze. – Każdy publikuje to, co uzna za szczególnie interesujące. Jedyny mechanizm motywacyjny, jaki zdecydowaliśmy się wprowadzić, to drobna grywalizacja: im częściej dana osoba publikuje, tym wyżej znajduje się w spisie redaktorów – dodaje Jakub Eichelberger, jeden z twórców i redaktorów “Doodad”.
Treściami można dzielić się na FB bądź wysyłać e-mailem. Aplikacja działa na system iOS oraz Android. Można ją pobrać na www.ddb.pl/doodad.
Komentarze:
Comments