Pierwsza polska kampania reklamowa na Snapchat

Łukasz Kłosowski

23-05-2014
Pierwsza polska kampania reklamowa na Snapchat

Marka H&M, partner dwóch pierwszych wydarzeń z cyklu Boiler Room w Polsce, przygotowała dla polskich fanów grę miejską. Z pomocą aplikacji mobilnej Snapchat można zdobyć ostatnie bilety na eventy, które odbędą się 27 maja w Warszawie i 28 maja w Krakowie.

Gra miejska odbędzie się w najbliższy weekend na terenie Krakowa (24.05) i Warszawy (25.05). Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dodać konto HMxBR do obserwowanych na Snapchacie. W sobotę i niedzielę będą tam podawane wskazówki, które pomogą fanom odnaleźć 20 ostatnich podwójnych biletów na Boiler Room. Bilety zostały ukryte w wybranych sklepach H&M w Krakowie i Warszawie.

Boiler Room to obecnie najsłynniejszy didżejski show na świecie. Wejście projektu do Polski zelektryzowało fanów muzyki elektronicznej, a cała pula biletów, dostępna w trybie oficjalnej rejestracji, została wyczerpana w dwa tygodnie. Gra miejska organizowana przez H&M na Snapchacie to ostatnia możliwość zdobycia gwarantowanych, podwójnych biletów na Boiler Room.

– H&M chętnie wspiera muzyczne inicjatywy, jak Boiler Room, który cieszy się dużym zainteresowaniem naszej grupy docelowej. Stawiamy też na innowacje w komunikacji, stąd wykorzystanie Snapchata jako narzędzia w grze – mówi Tomek Ebbig, marketing manager H&M.

– Najfajniejsze w tej inicjatywie jest to, że wreszcie znaleźliśmy sposób na ciekawe wykorzystanie Snapchata – dodaje Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Lubię to – linked by Isobar, która odpowiada za koncepcję i obsługę akcji.  – Nie sztuką jest wejść na platformę tylko dlatego, że stała się popularna. Sztuką jest wykorzystanie nowej platformy w taki sposób, który będzie logiczny, intuicyjny i który zadziała. W przededniu naszej akcji ludzie szaleją, dodają nas, wysyłają setki snapów, a w centrum zainteresowania stoi marka H&M, która tworzy nowe trendy w modzie i w komunikacji. Lubimy to!

Regulamin znajduje się na stronie wydarzenia.

Komentarze:

Comments

comments