Reklama mobilna: maj 2014

Katarzyna Bednarska

05-06-2014
Reklama mobilna: maj 2014

Przeglądu reklamy mobilnej ciąg dalszy. W miesiącu maju marką wyróżnioną za najlepiej przygotowane materiały do kampanii zostaje Samsung (animowany baner + rich mediowa warstwa z wideo kierująca do świetnie zaprojektowanej strony mobilnej). Laury za najbardziej interaktywną reklamę zbierze firma Magnat, która wykorzystała potencjał jaki oferuje cyfrowa prasa.

Zapraszam do zapoznania się z całym raportem podsumowującym działania marek na stronach i w aplikacjach mobilnych. Zastosowałam podział na: kampanie banerowe/kampanie QR/kampanie na tabletach. Kampanie z kwietnia 2014 można zobaczyć w tym miejscu.

1. Kampanie banerowe

– Allegro baner + rich mediowa warstwa statyczna po kliknięciu w baner

 

– Agito.pl mobile rectangle kierujący do strony www

– Firmer magazyn na tablet

– Lidl baner kierujący do strony www

– Lech Ice Shandy baner kierujący na stronę mobilną

– Bobovita promocja aplikacji dla iOS oraz Android

– mBank baner kierujący do strony mobilnej

– Tiger baner+ pełnoekranowa warstwa statyczna po kliknięciu w baner (landing page)

– Merci

– Farby Magnat

– NBP baner kierujący do marketu w celu pobrania aplikacji na iOS

– Opel

– Plus baner kierujący na stronę www

– Samsung baner + rich mediowa warstwa z wideo, która kierowała do mobilnej strony

 – Sharp

2. Kampanie QR Code

– BNP Paribas

3. Kampanie w cyfrowej prasie na tabletach 

 – Szwajcaria full page statyczny + partnerstwo wydania w Wysokich Obcasach Extra

– Opel full page statyczny z URL

– mBank full page z wideo w Gali, Forbes, Polityce, Rzeczpospolitej  i innych

– Irena Eris full page statyczny z URL w Wysokich Obcasach Extra

– BASF full page z wideo w wydaniu Newsweek

Electrolux full page interactive

Original Source full page interactive

Ziołolek full page interactive

Żywiec full page interactive

Farby Magnat full page interactive

Olej Kujawski full page z wideo

Komentarze:

Comments

comments