Gazeta.pl dostarczając bezpłatnie Wi-Fi niestandardowo promowała latem swoje aplikacje

Łukasz Kłosowski

10-12-2014
Gazeta.pl dostarczając bezpłatnie Wi-Fi niestandardowo promowała latem swoje aplikacje

Marketer/Klient:

Gazeta.pl

Agencja:

Dzieł Marketingu Gazeta.pl/ Wifi2Go/ BT Kliwer

Czas trwania kampanii (akcji):

sierpień 2014

Wykorzystane media:

Wi-Fi hotspots

Cel:

– over-the-air-installs aplikacji mobilnych: Gazeta.pl Live, Sport.pl Live oraz Plotek.pl

– dotarcie do użytkowników Gazeta.pl podczas wakacji

Opis:

Pomimo deklaracji o chęci ucieczki od pracy i internetu, wiele osób potrzebuje mieć dostęp do sieci podczas wakacji. Gazeta.pl starała się na tę potrzebę odpowiedzieć. Latem 2014 na mazurskich jeziorach  można było spotkać 20 jachtów wyposażonych w specjalnie przygotowane na tę akcję hotspoty Wi-Fi. Flota Gazeta.pl_WiFi przemierzyła Mazury wzdłuż i wszerz, a wszędzie tam gdzie cumowała, można było skorzystać z bezpłatnego hotspota Wi-Fi. Dostęp do internetu (access point) był możliwy po pobraniu bezpłatnej aplikacji z portfolio Gazeta.pl (PPI –  Pay per install).

 

Wyniki:

W sierpniu jachty Gazeta.pl odwiedziły ponad 20 portów, przystani, zatok na jeziorach. Dostęp do internetu uzyskało ponad 4 tys. osób oraz pobrano blisko 2 tys. aplikacji.

Komentarz:

– Gazeta.pl Codziennie – to claim, który towarzyszy marce Gazeta.pl od kilkunastu miesięcy. Szukaliśmy sposobu, aby w niekonwencjonalny sposób dotrzeć do użytkowników i towarzyszyć im podczas urlopu

Gazeta_WiFi to mix działań wizerunkowych z efektywnościowymi, nastawionymi na maksymalizację instalacji aplikacji mobilnych. Gazeta.pl udało się połączyć te pozornie skrajne dwa światy – mówi Jacek Dymkowski, mobile marketing manager w Gazeta.pl.

Komentarze:

Comments

comments