Multikino inwestuje w interaktywną platformę reklamową

Łukasz Kłosowski

17-04-2015
Multikino inwestuje w interaktywną platformę reklamową

Multikino Media, broker reklamowy sieci Multikino, wprowadził do swojej oferty pierwszą w Polsce aplikację na urządzenia mobilne, która umożliwia rozszerzanie oznakowanych formatów reklamowych oraz uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie.

Multiworld umożliwia m.in. rozszerzenie oznakowanych plakatów znajdujących się w kinie. Dzięki niej po zeskanowaniu wybranego plakatu filmowego lub reklamowego będzie można uzyskać więcej informacji o konkretnym produkcie, obejrzeć zwiastun, przeprowadzić konkurs, a następnie zarezerwować bilet.

Pierwszą kampanię z wykorzystaniem ePostera Multikino Media zrealizuje dla Seata promującego model Cupra 280. Dzięki aplikacji użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do Multikina oraz zniżki na zestawy barowe.

Znacznie ciekawszą funkcją aplikacji Multiworld będzie w przyszłości możliwość przeprowadzenia interaktywnych bloków reklamowych w kinie. To forma angażujących reklam przed seansem filmowym mająca na celu utrzymać widzów na sali kinowej, która w Polsce jeszcze nie jest praktykowana.

Aplikacja jest do pobrania w Google Play, a w przyszłości ma pojawić się na iOS.

 

 

Komentarze:

Comments

comments