Publikacja „Mobile advertising sprzedaje” do pobrania w tym miejscu

Łukasz Kłosowski

19-08-2015
Publikacja „Mobile advertising sprzedaje” do pobrania w tym miejscu

Publikacja „Mobile advertising sprzedaje” jest pierwszą taką inicjatywą w Polsce. Wydajemy ją w wakacje, aby marketerzy mogli zapoznać się z jej treścią oraz zainspirować się w trakcie planowania jesienno-zimowych kampanii reklamowych. Mamy nadzieję, że jej uniwersalny charakter oraz unikatowa wartość merytoryczna sprawi, że będzie im towarzyszyła także w przyszłości. Na kilkudziesięciu stronach udowadniamy, że mobile sprzedaje, że kampanie z użyciem tego kanału bywają bardziej efektywne niż działania desktopowe, a także doskonale uzupełniają media-mix.

Utrwaliła się opinia, że kanał mobilny nie jest należycie uwzględniany w media planach, ponieważ marketerzy z powodu braku informacji i twardych danych, pomijają go lub marginalizują w budżetach reklamowych. Tą publikacją chcemy obalić mity i udowodnić, że mobile to nie tylko nowatorskie i atrakcyjne medium, ale także efektywne.

W „Mobile advertising sprzedaje” znajdziecie wyłącznie rodzime przykłady, ponieważ to polskich przedstawicieli rynku reklamy mobilnej ona dotyczy i to ich interesy reprezentuje. Jest zestawem eksperckich artykułów dotykających mobile w kontekście 360 stopni. Artykuły przeplatane case studies mają za zadanie pokazać, że nie bazujemy na teorii, ale na wieloletniej praktyce podpartej twardymi danymi potwierdzającymi dojrzałość tego medium.

Jestem przekonany, że taka publikacja była potrzebna rynkowi, i że zmieni jego oblicze, a reklama mobilna znajdzie adekwatne miejsce w strategiach marketingowych działających na polskim rynku marek.

Pobierzecie ją w tym miejscu.

 

Komentarze:

Comments

comments