Polska kampania mobilna nagrodzona na Dubai Lynx 2016

Łukasz Kłosowski

24-03-2016
Polska kampania mobilna nagrodzona na Dubai Lynx 2016

Warszawska agencja interaktywna WebTalk działająca w kooperacji z agencją KERRIS zdobyły brązową nagrodę w Dubai Lynx 2016 – jednym z najważniejszych konkursów reklamowych na świecie, będącego częścią Lions Festivals (organizatora m.in. Cannes Lions). Nagroda została przyznana za aplikację „Drummers” wykonaną na zlecenie agencji Wunderman Middle East.

Agencja WebTalk została wyróżniona brązową nagrodą w kategorii „Mobile” za stworzenie aplikacji Drummers dla agencji Wunderman MENA. Aplikacja nawiązuje do jednej z najstarszych arabskich tradycji Musaharati – ulicznych bębniarzy, którzy budzili ludzi w okresie postu ramadan, by mogli oni zjeść śniadanie przed wschodem słońca, zwane Suhor. Aplikacja „Drummers” przywraca pamięć o tej zapomnianej wskutek urbanizacji tradycji i tak jak prawdziwi Musaharati budzi o odpowiedniej porze, uwzględniając zmienny czas porannych posiłków.

Za działania programistyczne odpowiadała Grupa&more, powstała z połączenia kompetencji agencji WebTalk i KERRIS.

Dubai Lynx to jeden z najważniejszych konkursów kreacji reklamowej na świecie i najważniejszy taki konkurs w regionie Bliskiego Wschodu, Azji i Afryki Północnej. Jego twórcami są organizatorzy Cannes Lions i Eurobest Awards, a po raz pierwszy nagrody zostały w nim przyznane w 2007 r.

W tegorocznej edycji konkursu w kategorii „Mobile” przyznano wyłącznie nagrody Grand Prix, srebrną oraz brązową.

 

Komentarze:

Comments

comments